۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۸۶۴۲۹

عملکرد مبلغان اعزامی دفتر تبلیغات اسلامی ارزیابی شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل امور مبلغان دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم گفت: در ماه مبارک رمضان 250 ارزیاب بر عملکرد مبلغان نظارت داشته اند و نتایج و بازخورد این ارزیابی ها می توانند نقش به سزائی در ارتقاء سطح کیفی تبلیغ داشته باشد.
اعزام مبلغ، تبليغ


حجت الاسلام سید غلامعباس موسوی، مدیر کل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: با توجه به اهمیت ارزیابی و بازخورد گیری از فعالیت فرهنگی تبلیغی در سطح کشور، در ماه رمضان امسال از عملکرد مبلغان ارزیابی به عمل آمد.

وی در ادامه افزود: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نقش عمده ای در تأمین مبلغ مورد نیاز جامعه اسلامی در مناسبت های مختلف به عهده دارد و بازخوردگیری از فعالیت های این مبلغان می تواند سطح کیفی تبلیغ را ارتقاء دهد.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: از این رو به منظور ارزیابی و نظارت دقیق بر عملکرد مبلغان و بازخوردگیری از فعالیت های انجام گرفته و ارتباط مستمر و مؤثر مبلغان با نهادهای فرهنگی، افرادی از بین مبلغان به عنوان رابط یا ارزیاب انتخاب شدند.

وی با اشاره به این که در ماه مبارک رمضان 250 ارزیاب بر عملکرد مبلغان نظارت داشته اند، خاطر نشان کرد: این افراد علاوه بر انجام وظیفه تبلیغی خود به ارزیابی و نظارت بر عملکرد مبلغان در طول تبلیغ می پردازند.

مدیر کل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یادآور شد: نتایج و بازخورد این ارزیابی ها می توانند نقش به سزائی در ارتقاء سطح کیفی تبلیغ داشته باشد، همچنین نتایج این ارزیابی ها در پرونده مبلغان درج خواهد شد./919/ت302/ع

ارسال نظرات