۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۸۶۴۴۲
معاون آمار و بررسی حوزه های علمیه:

اهانت به قرآن کریم ادامه طرح اسلام ستیزی غرب و استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ معاون آمار و بررسی حوزه های علمیه، جسارت به قرآن کریم و مقدسات مسلمانان را محکوم کرد و این اقدام بی شرمانه را در ادامه طرح اسلام ستیزی و اسلام هراسی غرب و استکبار جهانی است.
تجمع طلاب و روحانيون در مدرسه فيضيه قم در اعتراض به هتک حرمت قرآن کريم


حجت الاسلام منتظری، معاون آمار و بررسی حوزه های علمیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن جسارت به قرآن کریم در سالروز حادثه یازده سپتامبر در آمریکا گفت: این حرکات در ادامه اسلام ستیزی و قرآن ستیزی استکبار جهانی و غرب است.

وی با بیان اینکه اسلام هراسی از جمله نقشه های استکبار جهانی است که از سال ها قبل شروع شد خاطرنشان کرد: امت اسلام و مسلمانان جهان این جسارت و گستاخی را محکوم کرده و می کنند و خوشبختانه در این راستا تجمعات و تظاهرات های مختلفی در ایران و دیگر کشورهای دنیا برگزار شده است.

این محقق علوم اسلامی ادامه داد: ما این جسارت و گستاخی بی شرمانه را در ادامه توهین سلمان رشدی مرتد و تکمیل این پروژه می دانیم.

وی تصریح کرد: هدایت های استکبار جهانی به سرکردگی صهیونیسم جهانی عامل اصلی این حادثه دردناک و وقیح است، کشیش نادان و احمق میسحی نیز آلت دست استکبار جهانی است.

حجت‌الاسلام منتظری در ادامه به تبیین رسالت ها و ماموریت های مسلمانان و متدینان در مقابله با این جریان هتاک پرداخت و گفت: در دین مبین اسلام، تمام مکاتب آسمانی از جمله یهودیت و مسیحیت مورد تایید و تمامی انبیاء الهی مورد تکریم و احترام ما هستند.

وی با تقبیح اهانت به قرآن کریم، تفرقه بین ادیان آسمانی را خواسته دشمنان دانست و تصریح کرد: پیروان همه ادیان الهی باید در این شرایط حساس بیدار و هوشیار باشند و به نقشه ها و توطئه های بدخواهان و دشمنان توجه کنند.

حجت الاسلام منتظری، با یادآوری فرازهایی از پیام مقام معظم رهبری در محکوم کردن هتاکی به قرآن کریم و هشدارهای ایشان در خصوص نقشه ها و توطئه های دشمنان ادیان آسمانی ابراز داشت: همانگونه که رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند، دشمنان به دنبال تقابل و ایجاد درگیری بین پیروان ادیان مختلف هستند و باید به این موضوع توجه کرد.

وی گفت: ما مسیحیت اصیل را مورد احترام قرار می دهیم و پیروان عیسی مسیح(ع) را قبول داریم و باید در مقابله با این گونه اقدامات، از حرکات انتقامی جدا اجتناب کرد. /924/ت302/ع

ارسال نظرات