۲۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۸۶۴۶۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خبر داد؛

احداث خانه عالم در روستاهای بالای 200 خانوار

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی احداث خانه عالم در روستاهای بالای 200 خانوار استان خبر داد و اظهار داشت: احداث خانه عالم ارائه کلام الهی بدون تحریف به جوانان را در روستاها موجب می شود.
سيد‌محمد فخري،مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان غربي
حجت الاسلام سید محمد فخری، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه گفت: باید کلام الهی بدون تحریف و نقص به جوانان آموزش داده شود که با اجرای طرح احداث خانه عالم مردم به ویژه جوانان و نوجوانانی که از امکانات کمتر آموزشی و پرورشی مفاهیم الهی برخوردار هستند، تحت آموزش قرار می گیرند.

وی از احداث خانه عالم در روستاهای بالای 200 خانوار استان خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم به عمل آمده بین اداره کل تبلیغات اسلامی و بنیاد مسکن استان نام روستاهای واجد شرایط برای ساخت خانه های عامل به صورت رسمی به بنیاد مسکن استان ارائه می شود تا با واگذاری زمین رایگان اقدامات لازم برای ساخت این خانه ها به سرعت انجام شود.

حجت الاسلام سید فخری خواستار همت روستائیان این شهرستان برای احداث خانه های عالم روستایی شد و گفت: استقرار مبلغ دینی در روستا یک کار ارزشمند است که می تواند در رفع مشکلات مختلف فرهنگی و اجتماعی در این مناطق اثر گذار باشد بنابراین باید روستائیان ادارات را در احداث این بناهای مقدس یاری کنند./936/پ202/س
ارسال نظرات