۲۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۸۶۴۹۹
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز:

صهیونیست‌ها با پروژه قرآن سوزی در پی ایجاد جنگ مذهب علیه مذهب هستند

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی جامعه روحانیت مبارز به نقش صهیونیست ها در جنایت اخیر تصریح کرد و ابراز داشت: صهیونیست ها با پروژه قرآن سوزی در پی ایجاد جنگ مذهب علیه مذهب هستند.
حجت الاسلام احمد سالک سخنگوي مجمع روحانيت مبارز حجت الاسلام احمد سالک سخنگوي مجمع روحانيت مبارز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام احمد سالک سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با حضور در تجمع اعتراض آمیز مردم اصفهان که صبح امروز در میدان امام حسین (ع) برگزار شد، با تاکید بر اینکه هتک حرمت قرآن با حمایت های آشکار و پنهان دولت مردان آمریکا صورت گرفته است، گفت: آنها به یاد بیاورید که نوکران شما در رژیم شاهنشاهی قرآن را در قم به آتش کشیدند، آتشی که انقلاب اسلامی ایران را به پا کرد و حکومت آنان را بر باد داد.

حجت الاسلام سالک با بیان این که پرفروش ترین کتاب در نمایشگاههای بین المللی کتاب قرآن بوده است، ادامه داد: امروز هم شما در آمریکا قرآن را به آتش کشیدید ولی آتشی که به پا شده انقلابی جهانی ایجاد می کند که حکومت های شما را واژگون خواهد کرد.

وی هتک حرمت به ساحت قرآن را با برنامه ریزی قبلی دانست و تصریح کرد: امروز شاهد هتاکی ائمه کفر و کشیشان بی دین به ارزش های الهی هستیم ولی مسلمانان جهان به رهبری ولی امر مسلمین جهانی سدی پولادین در مقابل تهاجمات آنان ایجاد خواهند کرد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز به نقش صهیونیست ها در جنایت اخیر تصریح کرد و ابراز داشت: صهیونیست ها با پروژه قرآن سوزی در سدد ایجاد جنگ مذهب علیه مذهب هستند، زیرا ابتکار دیروز جهان در دست آمریکا بود ولی ابتکار امروز کل جهان بشری و جهان اسلام در دستان رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام سالک وحدت جهان اسلام ضامن شکست جبهه کفر به سرکردگی صهیونیست ها دانست و افزود: پس از ناکامی دشمن در گزینه های نظامی امروز آنان بدنبال گزینه هایی هستند که جهان اسلام را از درون بپوسانند، لذا اکنون مهمترین مسئله جهان اسلام حفظ وحدت کلمه است.

وی با اشاره به شباهت های میان آنچه طی اقدام جنون آمیز چند روز پیش در آمریکا رخ داد با حوادث فتنه سال قبل ایران، خاطر نشان کرد: طرحی که برای فتنه گران در ایران تهیه شده بود پانزده بند داشت که اهانت و حمله به مقدسات را نیز در بر می گرفت.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به جمعیت چند ده هزار نفری مردم اصفهان، تصریح کرد: این جمعیت عظیم در این میدان جمع شده اند تا به همه دنیا پیام دهند، آنان که قرآن سوزی کردند را در هر کجای عالم که باشند خواهیم سوزاند.

حجت الاسلام سالک با اشاره به ادعاهای واهی برخی کشورهای غربی مبنی بر قصد ایران برای دست یابی به سلاح اتمی، تصریح کرد: مستکبرین عالم در حالی امروز نگران دست یابی ایران به تسلیحات هسته ای هستند که بمب اتم حقیقی ما مسلمین علیه آنان همانا قرآن است.

وی به رشد اسلام گرایی و توجه مردم جهان به سمت قرآن، اشاره کرد و ادامه داد: وعده الهی مبنی بر احتزاز پرچم اسلام در سراسر دنیا به زودی تحقق خواهد یافت و مستکبرین عالم تنها دو راه دارند یا اسلحه های خود را در مقابل دین به زمین بگذارند و یا زیر چکمه های استقامت مبارزین جهان اسلام له شوند، ما کاخ های سیاه و سفید شما را تسخیر خواهیم کرد./965/پ201/ص

ارسال نظرات