۲۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۸۶۵۲۴
مدیر حوزه علمیه استهبان:

قرآن کریم پر تیراژترین کتاب دنیا است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) استهبان گفت: قرآن کریم پر تیراژترین کتاب دنیا است و در دل مسلمانان جای دارد.
قرآن كريم
به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام یونس شاهسونی بعد از ظهر امروز در تجمع مردمی این شهرستان اظهار داشت: استکبارگران جهان با اهانت به قرآن عظمت آن را افزایش دادند.

وی افزود: ما با دشمنی آمریکا و اسرائیل آشنا هستیم و با کشیدن کاریکاتور و اهانت به قرآن نمی‌توانند از عظمت اسلام کم کنند.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) استهبان در جمع مردم معترض به هتک حرمت به قرآن کریم خاطرنشان کرد: اگر جنایتکاران راه مقابله با اسلام و قرآن را در این می‌بینند که در ملا عام و در جلوی دوربین‌های رسانه‌های جهان به قرآن اهانت کنند ما نیز آرام نمی‌نشینیم.

شاهسونی به شهرستان قرآنی استهبان و اتمام دوره حفظ یک صد حافظ کل قرآن کریم در یک سال گذشته اشاره کرد و از برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی این حافظان در مهر ماه سال جاری خبر داد.

مدیر حوزه علمیه استهبان ادامه داد: جای قرآن بر سر ما است و اجازه نمی‌دهیم کمترین بی‌احترامی به این کتاب آسمانی بشود.

وی در ادامه سخنان خود افزود: دشمنان فکر می‌کنند اگر قرآن را بسوزانند می‌توانند با اسلام مقابله کنند اما بدانند قرآن در دل‌های مسلمانان جای دارد.

مدیر حوزه علمیه استهبان هدف جمهوری اسلامی و کشور امام زمان را ترویج اسلام ناب محمدی دانست.

شاهسونی در بخش پایانی سخنان خود، هتک حرمت به قرآن کریم توسط مزدوران جهانی که اصل اسلام را مورد حمله قرار داده است را محکوم کرد.

از دیگر برنامه‌های تجمع اعتراض‌آمیز مردم استهبان، قرائت قرآن، شعار بر ضد استکبارگران و قرائت پیام مقام معظم رهبری بود. /917/د103/ص

ارسال نظرات