۲۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۸۶۵۵۶
امام جمعه ویس خوزستان:

نابودی استکبار جهانی تنها در سایه اتحاد جهان اسلام امکان پذیر است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ویس با تأکید بر این که نابودی و اضمحلال استکبار جهانی تنها در سایه اتحاد مسلمانان جهان امکان پذیر است گفت:هتک حرمت و آتش زدن قرآن نشان دهنده عصبانیت آنان از گسترش روز افزون اسلام در جهان است.
حجت الاسلام آفرين، امام جمعه ويس
حجت الاسلام محمدعلی آفرین، امام جمعه ویس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: هتک حرمت و آتش زدن قرآن نشان دهنده عصبانیت آنان از گسترش روز افزون اسلام در جهان است.

امام جمعه ویس با بیان این که اسلام در آینده ای نزدیک در جهان فراگیر می شود، اذعان داشت: دشمنان اسلام از هیچ اقدامی جهت جلوگیری از جهانی شدن اسلام فروگذار نخواهند کرد؛ از این رو همه توان خود را در مقابله با اسلام انجام خواهند داد.

وی با اشاره به حادثه یازدهم سپتامبر، این واقعه را بهانه ای جهت حمله و لشکر کشی به کشورهای خاورمیانه دانست و بیان داشت: در حقیقت هدف استکبار جهانی به ویژه آمریکا از هتک حرمت به قرآن کریم که به بهانه انهدام برج های دو قلوی انجام شد چیزی جز ایجاد تفرقه بین ادیان الهی نیست.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به ادعای آمریکا مبنی بر سازش و گفت وگو با ایران ابراز داشت: آمریکا در گفتار و اعمال خود رفتاری دوگانه دارد که این مسأله همواره نمایان بوده است.

امام جمعه ویس در با تأکید بر این که جهان خواران مستکبر نه تنها با اسلام بلکه با ادیان الهی مخالف و در پی برچیدن آنها هستند اظهار داشت: مسلمانان و همه مردمان آزادی خواه جهان باید با وحدت کلمه مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بکوبند.

وی در پایان تصریح کرد: ملت ها و ادیان جهان باید از این اقدام وحشیانه کافران اعلام انزجار کنند تا به یاری خداوند متعال به نویدی که از سوی امام راحل مبنی بر پیروزی اسلام در برابر کفر جهانی دست یابیم./945/پ202/ص

ارسال نظرات