۱۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۸۶۶۵۳
عضو خبرگان رهبری:

ایجاد امنیت اخلاقی خواست بحق مردم است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه خطاب به پرسنل نیروی انتظامی گفت: مردم خواستار صیانت و حراست از امنیت اخلاقی در جامعه هستند.
امام جمعه مراغه   عضو خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار کارکنان و پرسنل نیروهای انتظامی مراغه اظهار داشت: نیروی انتظامی آیینه ‌دار نظم و امنیت جامعه بوده و مردم با وجود این نیرو در جامعه احساس امنیت می‌ کنند.

وی با تأکید بر احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه خاطر‌نشان کرد: مردم خواستار صیانت و حراست از امنیت اخلاقی در جامعه هستند، فراموشی فریضه امر به معروف و نهی از منکر سبب بروز ناهنجاری های اجتماعی می شود.

امام جمعه مراغه گفت: رسالت و مسؤولیتی که نیروهای انتظامی در راستای حفظ نظم، امنیت اخلاقی و صیانت از ارزش‌های اسلامی دارد، بسیار سنگین بوده و مشارکت همگانی و همکاری مردم با این نیرو ضروری است.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی افزود: بنا بر اصل برائت، نیروی انتظامی بایستی با عموم مردم رأفت و عطوفت داشته و با مجرمان و هنجارشکنان سرسخت و قاطع باشد.

عضو خبرگان رهبری با تأکید بر مسؤولیت سنگین کارکنان نیروی انتظامی تصریح کرد: اجرای صحیح و الهی مسؤولیت بزرگ در جامعه اسلامی، اجر و قرب بیشتر نزد خداوند و وجدانی آسوده به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به این‌که کارکنان نیروی انتظامی باید با دیانت و هوشیاری وظایف خود را انجام دهند، گفت: اعمال قانون همراه با برخورد مناسب می‌تواند تأثیر بسزایی در رفتار افراد متخلف داشته باشد.

امام جمعه مراغه با تأکید بر تقویت وجهه مردمی نیروی انتظامی در جامعه گفت: حضور مستمر نیروهای نظامی و انتظامی در میان مردم باعث جلوگیری از بسیاری بزهکاری‌ها در اجتماع می‌شود.

همچنین بیاضعلی امام پور، فرمانده نیروی انتظامی مراغه در سخنانی افزایش ده درصدی کشف جرایم در نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: نیروی انتظامی خدمتگزار مردم بوده و مردم با اطمینان می‌توانند این نیرو را در ارتقای سطح امنیت جامعه کمک کنند./935/پ202/س
ارسال نظرات