۱۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۸۶۶۸۲
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

ولایت‌مداری راه نجات از فتنه‌ها است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل گفت: در سی سال گذشته ولایت فقیه بارها کشور را از توطئه‌های دشمنان نجات داده است.
حجت الاسلام كاملي فر نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا
به گزارش خبرنگار خبرگزری رسا در اردبیل، حجت الاسلام حسن کاملی فر، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل، امروز در رزمایش یاوران ولایت در شهرستان نیر هشت سال دفاع مقدس را تنها جنگی دانست که با وجود حمایت دو ابر قدرت شرق و غرب از عراق پیروزی نهایی از آن سپاه اسلام بود.

وی با تأکید بر این‌که دفاع مقدس تابلویی از ایثار و مجاهدت فرزندان ایران اسلامی است، گفت: انتقال ارزش های آن دوران به نسل جوان ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی به نقش بسیج در حنثی سازی فتنه های دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره کرده و گفت: اگر بسیج نبود نظام اسلامی نیز رو به انزوا و شکست کشیده می شد، بسیح با پشتیبانی کامل خود توانست دشمنان داخلی و خارجی ملت ایران را ناکام بگذارد.

حجت الاسلام کاملی فر با بیان اینکه کوچک‌ترین فتنه‌ها برای براندازی هر دولت کافی است، اظهار داشت: با وجود چنین هجمه تبلیغاتی علیه نظام و فتنه انگیزی منافقان داخلی و خارجی گزندی به نظام اسلامی ایران وارد نشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل ولایت فقیه را مهم‌ترین رکن نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: در سی سال گذشته ولایت فقیه بارها کشور را از توطئه های دشمنان نجات داده است.

حجت الاسلام کاملی‌فر با تأکید بر حفظ هوشیاری و بصیرت در مقابله با جنگ نرم دشمنان ادامه داد: در این جنگ نیز دشمنان مانند دوران دفاع مقدس شکست سختی را خواهند خورد./935/پ202/س
ارسال نظرات