۱۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۸۶۶۹۴
امام جمعه استور پاکستان:

هیچ قدرت دنیا نمی‌تواند آیت‌الله خامنه‌ای را از راه امام راحل منحرف کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه استور پاکستان، رهبر انقلاب را فردی بصیر، آگاه، عالم، زاهد و با تقوا خواند و اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی ایران هم‌اینک در خط امام راحل حرکت می‌کنند و هیچ قدرت دنیا نمی‌تواند ایشان را از راه اصلی‌اش منحرف کند.
هیچ قدرت دنیا نمی‌تواند آیت‌الله خامنه‌ای را از راه امام راحل منحرف کند
حجت‌الاسلام و المسلمین سید عاشق حسین حسینی، امام جمعه استور پاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: رهبر انقلاب اسلامی ایران یکی از نعمت‌های بزرگ الهی برای جهانیان است.

وی رهبر انقلاب را فردی بصیر، آگاه، عالم، زاهد و با تقوا خواند و اظهار داشت: خوشبختانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران به خوبی این نظام را مدیریت می‌کنند و در جهان می‌درخشد.

امام جمعه استور پاکستان تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی ایران هم‌اینک در خط امام راحل حرکت می‌کنند و هیچ قدرت دنیا نمی‌تواند ایشان را از راه اصلی‌اش منحرف کند.

وی تاکید کرد: گاهی که برخی مشکلات داخلی در ایران بوجود می‌آید برخی رسانه های خارجی با سر و صداها مشکل کوچک و داخلی ایران را بزرگنمایی می‌کنند؛ اما رهبر انقلاب اسلامی به خوبی مشکلات را برطرف می کنند به گونه ای که جهانیان از نوع رفتار و برخورد ایشان در دنیا حیرت زده‌ می‌شوند.

امام جمعه استور پاکستان یادآور شد: حتی یک سخنرانی کوتاه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آب پاکی را به روی دستان همگان می ریزد و در داخل و خارج ایران آرامش خاصی برقرار می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: پس از انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران برخی چشم طمعه به این کشور بسته بودند؛ اما مدیریت درست و آگاهانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همه چشم‌ها را کور و این انقلاب را در جهان پایدارتر کرد./917/ت302/ص
ارسال نظرات