۱۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۸۶۷۲۸
مسؤول سازمان حج و زیارت کشور:

ایجاد امکانات رفاهی برای حجاج از اقدامات ارزشمند دولت است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان حج و زیارت کشور با اشاره به امکانات ایجادشده برای حجاج ایرانی اظهار داشت: دولت در این زمینه تلاش‌های فراوانی داشته است.
علي ليالي، رييس سازمان حج و زيارت کشور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، علی لیالی، مسؤول سازمان حج و زیارت کشور، شب گذشته در همایش مناسک حج آماده اعزام در مصلای اهواز با تبریک به حجاج آماده اعزام به زیارت خانه خدا اظهار داشت: همه امکانات رفاهی در عربستان برای حجاج مهیا است.

رییس سازمان حج و زیارت کشور در ادامه اذعان داشت: امکاناتی که ایران برای حجاج تدارک دیده، بی‌نظسر است؛ از این رو از‌ سفر معنوی حج به شکل مطلوب استفاده کنید.

لیالی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فردی که در این سفر معنوی وجود دارد، تصریح کرد: این سفر پربار معنوی دارای خصوصیات منحصر به فرد‌ است.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های استاندار خوزستان بیان داشت: استاندار خوزستان از بهترین افرادی است که در مدت مسؤولیت خود نسبت به خدمت‌رسانی به مردم در زمینه حج و زیارت تلاش کرده است.

رییس سازمان حج و زیارت کشور، در پایان سخنان خود با اشاره به خدمات صادقانه دولت در زمینه خدمت رسانی به حجاج، خاطر‌نشان کرد: اسکان، تغذیه مناسب و ایجاد امنیت حجاج در کشورهای عربی از خدمات است که دولت در این زمینه برای آنها فراهم کرد./945/پ203/س
ارسال نظرات