۱۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۸۶۸۶۱
معاون فرهنگی دانشگاه‌های آزاد خوزستان:

کادرسازی مهم‌ترین اصل در موفقیت طرح صالحین است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی دانشگاه‌های آزاد اسلامی خوزستان، کادر‌سازی را مهم‌ترین اصل در موفقیت طرح صالحین در کشور دانست و گفت: باید با برگزاری برنامه ریزی منسجم، افکار فرهنگی نیروهای بومی را هم سو کرد.
کادرسازی مهم‌ترین اصل در موفقیت طرح صالحین است
حجت الاسلام عبدالکریم سلطانی، معاون فرهنگی دانشگاه های آزاد اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که اهواز، خواستگاه اصلی طرح صالحین در کشور است، بیان داشت: مسؤولان ارشد طرح صالحین باید با برگزاری دوره هایی ویژه و دعوت از شخصیت های برجسته استان، برنامه های فکری برگزار کنند تا بین نیروهای بومی استان انسجام فکری حاصل شود.

معاون فرهنگی دانشگاه های آزاد اسلامی خوزستان با انتقاد از برخورد سلیقه ای در اجرای طرح صالحین تصریح کرد: یکی از مشکلات اصلی در اجرای طرح صالحین، برخورد سلیقه ای با اجرای آن است که باید برنامه ریزی منسجم، افکار فرهنگی را هم سوء کرد تا نتایج بهتری از این طرح حاصل شود.

وی از مسؤولان طرح صالحین در کشور خواستار توجه جدی به کادرسازی در این طرح شد و اظهار داشت: باید به پایگاه‌های فعال در این طرح امکانات مادی و معنوی بیشتری واگذار شود تا پایگاه‌های خوزستان به عنوان پایگاه های نمونه در کشور معرفی شوند.

امام جماعت مسجد آسیه آباد اهواز در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای این طرح در مسجد شهدا اشاره و خاطر‌نشان کرد: قبل از آغاز رسمی طرح صالحین در کشور این طرح را در مسجد شهدا برگزار می‌کردیم که پس از آغاز رسمی آن برنامه‌ها را در مراحل بالاتری اجرا کردیم.

این استاد دانشگاه به ضرورت راه‌اندازی طرح صالحین در مسجد شهدا اشاره و خاطر‌نشان کرد: طرح صالحین سبب همکاری بیشتر نیروها با مسجد، ارتباط تنگاتنگ سرگروه با اعضای حلقه، رضایت خانواده‌ها از مناسبت های مسجد و نظارت بیشتر مسؤولان بر فعالیت های مساجد می شود.

معاون نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد خوزستان با اشاره به وجود یازده حلقه طرح صالحین در مسجد شهدا گفت: طرح صالحین مسجد شهدای آسیه آباد دارای چهار حلقه در مقطع دبیرستان، سه حلقه راهنمایی، سه حلقه دانشجویی و یک حلقه طلاب می باشد.

وی از انتخاب پایگاه شهید فربهی این مسجد به عنوان پایگاه نمونه طرح صالحین در استان خوزستان خبر داد و افزود: تا کنون بالغ بر بیست استان از فعالیت طرح صالحین مسجد شهدا بازدید کرده اند./945/پ202/س
ارسال نظرات