۱۴ مهر ۱۳۸۹ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۸۶۸۸۲
مدیر ارتباطات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد:

آمادگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برای استقبال از مقام معظم رهبری

خبرگزاری رسا ـ مدیر ارتباطات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از آمادگی این مرکز برای استقبال از مقام معظم رهبری در سفر به قم خبر داد.
رهبر معظم انقلاب آيت الله العظمي سيد علي خامنه اي


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام علی مولایی با اشاره به اعلام رسمی سفر رهبر معظم انقلاب به شهر قم تصریح کرد: مجموعه معاونان و مدیران مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به منظور استقبال از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، آمادگی لازم را کسب کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بخش مهمی از برنامه‌های مقام معظم رهبری در قم مربوط به مراکز و فعالیت‌های حوزوی اعلام شده است، اضافه کرد: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در این راستا با برگزاری جلساتی هماهنگی‌های لازم را با معاونان و مدیران به عمل آورده است.

مدیر ارتباطات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران سفر مقام معظم رهبری به قم را نقطه عطفی در تحولات حوزوی توصیف کرد و افزود: این سفر باعث ایجاد وحدت در میان اقشار مختلف مردم می‌شود و مطمئنا شاهد تجلی و شکوه ولایت و مرجعیت دینی و حضور یک‌پارچه روحانیت و مردم در استقبال از مقام معظم رهبری خواهیم بود.

وی اظهار امیدواری کرد با تمهیدات اندیشیده شده مجموعه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران بیشترین برکات را از سفر رهبر انقلاب اسلامی به قم کسب کنند.

حجت‌الاسلام مولایی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر امیدآفرینی در سطح جامعه از سوی صاحب‌نظران، رسانه‌ها و به ویژه روحانیون اظهار داشت: دهه پیش رو نیز از سوی مقام معظم رهبری به عنوان دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری شده است از این رو سفر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به قم فرصت مغتنمی برای استفاده از رهنمودهای ایشان در مسائل مهم کشور و جهان و وظایف حوزه‌های علمیه در این موضوعات است.

وی تصریح کرد: امروز مجموعه مدیران و معاونان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با تمام وجود آماده هستند تا با شنیدن رهنمودهای مقام معظم رهبری حوزه‌ای موفق و شایسته برای دهه پیشرفت و عدالت و امیدآفرینی در سطح جامعه ایجاد کنند. /920/د102/ج

ارسال نظرات