۱۶ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۸۶۹۹۹

همایش گوهر علم و عفاف در هندیجان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه بسیج خواهران هندیجان گفت: همایش گوهر علم و عفاف فردا در این شهرستان برگزار می‌شود.
همایش گوهر علم و عفاف در هندیجان برگزار می‌شود
زینب موسوی، مسؤول حوزه بسیج خواهران هندیجان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به هدف از برگزاری همایش گوهر علم و عفاف اظهار داشت: این همایش با هدف گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نسبت به بانوان در صحنه‌های انقلاب برگزار می‌شود.

مسؤول حوزه بسیج خواهران در ادامه خاطر‌نشان کرد: اگر زنان جامعه محجوب و مردان از نظر روح و جسم مطهر باشند، جامعه و سلامت خانواده از هرگونه عیب و نقصی محفوظ می‌ماند؛ همچنین بانوان ایران اسلامی با پروراندن انسان های پاک و مطهر در دامان خود کمک شایانی به ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه می‌کنند؛ به همین دلیل این همایش با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و قدردانی از بانوان کشور اجرا می شود.

موسوی با اشاره به نقش بانوان در هشت سال جنگ تحمیلی گفت: در جنگ تحمیلی شاهد حضور فعال و پرشور زنان در جبهه ها و چگونگی ایثار و رشادت های آنان در امداد رسانی به رزمندگان بودیم.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها نقش بسزایی در تربیت و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دارند؛ از این رو نقش آنها تأثیر مستقیمی بر روی روحیات فرزندانشان دارد.

مسؤول حوزه بسیج خواهران هندیجان در پایان سخنانش اذعان داشت: اسلام درصدد افزایش رشد فکری، اجتماعی و سیاسی بانوان است؛ به همین دلیل بانوان هم باید تلاش کنند تا به وضعیت درخور شأن خود در جامعه برسند.

گفتنی است، همایش گوهر علم و عفاف فردا شنبه، هفدهم مهر شانزدهم در مدرسه حضرت سمیه‌(س) با حضور جمعی از مسؤولان محلی شهرستان هندیجان برگزار می‌شود./945/پ202/س
ارسال نظرات