۱۷ مهر ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۸۷۰۳۹
امام جمعه شوشتر:

ملت ایران همواره گوش به فرمان رهبری هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شوشتر گفت: در شرایط کنونی اصلی‌ترین وظیفه حفظ اتحاد است و برای این مسأله باید همگان زیر پرچم رهبری جمع شویم.
حجت الاسلام محقق، امام جمعه شوشتر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام سید‌جلیل محقق، امام جمعه شوشتر، روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی با روش‌هایی بسیار نرم، عقاید و ایمان مردم را مورد هدف قرار داده است؛ از این رو باید کوشید تا فعالیت و توطئه های آنان کمرنگ و بی‌اثر شود.

حجت الاسلام محقق با اشاره به این که دشمن در راستای افزایش بی‌اعتمادی در جامعه گام بر می‌دارد، گفت: دشمنان ایران اسلامی به خوبی می‌دانند که اصلی‌ترین امور موجود میان مردم و مسئولان اتحاد و اعتماد است که برای نابود کردم این دو برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به این که دشمنان برای کاهش اتحاد بین مردم برنامه‌ریزی‌های دقیقی کرده‌اند، گفت: دشمنان ایران اسلامی در راستای افزایش بی‌اعتمادی و کاهش اتحاد میان مردم و مسئولان برنامه‌ریزی کرده‌اند و به این دلیل برنامه‌های ضد فرهنگی خاصی را در دست اجرا دارند؛ اصلی‌ترین برنامه‌ای که دشمنان ایران اسلامی برای مبارزه با انقلاب طراحی کرده‌اند کاهش نقش ولی فقیه است که در این باره تلاش‌های گسترده‌ای آغاز شده است.

استاد حوزه علمیه شوشتر با اشاره به نقش ولی فقیه در جامعه گفت: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که در ایران حرف اول و آخر را رهبری می‌زند و مردم نیز گوش به فرمان رهبری هستند و به این دلیل برای کمرنگ کردم رهبری و اختیارات وی برنامه‌ریزی دقیقی کرده‌اند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شوشتر خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی اصلی‌ترین وظیفه حفظ اتحاد است و برای این مسأله باید همگی زیر پرچم رهبری دور هم جمع شویم./945/پ202/س
ارسال نظرات