۱۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۸۷۱۲۷

ساختمان آموزشی حوزه علمیه گرمی احداث می‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گرمی گفت: عملیات ساخت واحد آموزشی جدید حوزه علمیه گرمی با 75 درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد.
مدرسه علميه،‌ حوزه علميه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام یدالله صفری، امام جمعه گرمی مغان، امروز در جمع طلاب خواهر حوزه علمیه این شهر اظهار داشت: حوزه علمیه ولی‌عصر(عج) خواهران گرمی مغان از سال 79 تاسیس شده و تاکنون 65 طلبه از آن فارغ التحصیل شده‌اند.

وی با بیان این‌که هم اکنون 130 طلبه سطح دو در این شهر تحصیل می کنند، خاطرنشان کرد: گسترش فضای آموزشی حوزه علمیه خواهران گرمی در اولویت کاری متولیان فرهنگی و دینی استان قرار دارد.

حجت الاسلام صفری افزود: ساختمان آموزشی جدید این مرکز علوم اسلامی با 75 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است که امیدواریم در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح رسالت بانوان طلبه در مقابله با جنگ نرم دشمنان پرداخت و اظهار داشت: مقابله با خرافات موجود در برخی مجالس مذهبی وظیفه مهم و حساس بانوان مبلغ است.

حجت الاسلام صفری خاطر‌‌نشان کرد: طلاب خواهر نقش محوری در مبارزه شجاعانه با بدعت‌ها و خرافات دارد، بانوان طلبه بایستی به علوم روز مجهز باشند و آمادگی لازم برای ارائه راهکارهای مناسب برای مقابله با تهدیدات نرم دشمنان، ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی با بیان این‌که روحانیت همواره این نقش خطیر و حساس در مقاطع مختلف ایفا کرده است، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، مهم‌ترین و مؤثرترین وظیفه روحانیت در شرایط کنونی تقویت ارتباط با مردم به ویژه قشر جوان است.

امام جمعه گرمی آشنایی روحانیان با ابزارهای تبلیغی، شناخت ویژگی‌های جنگ نرم و آموزش راهکارهای به روز و مؤثر تبلیغی را وظیفه امروز حوزه‌های علمیه در تربیت مبلغان توانمند برشمرد./935/پ202/س
ارسال نظرات