۱۸ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۸۷۱۹۸
امام جمعه شوش:

انقلاب اسلامی سبب پویایی و پیشرفت بانوان ایرانی شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شوش اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی بستر مناسبی در کشور ایجاد شده تا بانوان نقش تاثیرگذار خود را در جامعه به خوبی به نمایش بگذارند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد امام، امام جمعه شوش
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محمد امام، امام جمعه شوش، شب گذشته در همایش حجاب و عفاف این شهرستان، با گرامی داشت هفته کرامت و روز ملی دختر اظهار داشت: دختران جامعه اسلامی ایران با الگو گرفتن از ائمه معصومین‌(ع) نقش خود را به خوبی در عرصه های مختلف ایفا کرده اند.

وی گفت: پیشرفت‌هایی که ما امروز درکشور شاهد آن هستیم به دست جوانان صورت می گیرد که توسط مادران همین مرز و بوم تربیت شده اند؛ آمارها نشان می دهد که بیشتر دانشجویان عالی کشور را دختران تشکیل می دهند که این امر بیانگر تلاش آنان در عرصه های علمی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شوش، خاطرنشان کرد که با پیروزی انقلاب اسلامی بستر مناسبی در کشور ایجاد شده تا بانوان نقش تاثیرگذار خود را در جامعه به خوبی به نمایش بگذارند.

همچنین عبدالرضا سعیدی‌نیا، فرماندار شوش در این همایش خاطر‌نشان کرد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی برنامه های متنوع تری را با هدف معرفی به نسل های دانشگاهی و دانش آموزان اجرا کنیم؛ حجاب یک مقوله تخصصی و ارزشمند است که جامعه نیز برای شکوفایی نیاز مند آن است.

سعیدی‌نیا ابراز داشت: پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان ایرانی هویت بخشید و بستر را برای حضور زنان در عرصه های مختلف فراهم کرد؛ دختران و پسران جوان ایرانی در صدر تهاجم فرهنگی بیگانگان قرار دارند و برای خنثی سازی این تهاجم باید باورها‌ی دینی در بین این قشرها تقویت کرد.

فرماندار شوش خاطر‌نشان کرد: عفاف و حجاب بستر‌سازی امنیت اجتماعی است و دختران با رعایت پوشش اسلامی میزان آسیب ها را در جامعه کاهش دهند./945/پ202/س
ارسال نظرات