۱۸ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۸۷۲۰۶
فرمانده سپاه شوشتر:

ایجاد تفرقه در جامعه خواست دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه شوشتر اظهار داشت: دشمنان در راستای ایجاد شکاف در جامعه تلاش می‌کنند و برای رسیدن به مقصود خود اقدامات بسیار زیادی نیز انجام داده‌اند.
آرم سپاه
عبدالهادی حسین‌زاده، فرمانده سپاه پاسداران شوشتر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی در راستای ایجاد شکاف در جامعه تلاش می‌کنند و برای رسیدن به مقصود خود در این‌باره اقدامات بسیار زیادی نیز انجام داده‌اند.

فرمانده سپاه پاسداران شوشتر با اشاره به این‌که وحدت و ولایت فقیه در جامعه ایرانی از اصلی‌ترین هدف‌ دشمنان است، گفت:‌ دشمنان اسلام و ایران در راستای ایجاد نفاق در جامعه تلاش‌های برنامه‌ریزی شده زیادی کرده‌اند و به این دلیل برای حرکت‌های بعدی خود را آماده می‌کنند.

حسین زاده با اشاره به این‌که ایران را نمی‌توان با تهدید سخت از پای در آورد، گفت: ایران اسلامی را نمی‌توان با تهدید سخت از پای در آورد به این دلیل دشمن دست به حرکت‌های نرم زده است؛ در ابتدای انقلاب اسلامی دشمن سه مقوله وحدت، ولایت فقیه و اسلام را نشانه گرفته بود، در صورتی که دید که نمی‌توان در حال حاضر در سه جبهه جنگ کرد؛ از این رو برای نبردی سخت، خود را به عرصه جنگ نظامی وارد کرد؛ اما در این عرصه نیز ناکام ماند.

وی با اشاره به شعارهای صدام در روزهای ابتدایی جنگ گفت: صدام در ابتدا می‌خواست ایران را سه روزه فتح کند؛ اما در نهایت به فتح سه روزه خوزستان نیز راضی شد که بیش از 45 روز پشت درهای خرمشهر ماندگار شد و این امر نشان از ضعف مدیران ارشد نظامی عراق در تحلیل شرایط آن زمان ایران دارد.

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر تاکید کرد: باید توجه داشت که در شرایط کنونی در چه شرایطی هستیم و به این دلیل باید همت کرد در راستای شناخت ارزش‌‌های والای انقلاب اسلامی گامی مؤثر برداریم./945/ت302/س
ارسال نظرات