۱۸ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۸۷۲۲۷

دومین جلسه راه و رسم پارسایی در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دومین جلسه اخلاق از سلسله نشست های اخلاقی با عنوان راه و رسم فردا در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار می‌شود.
دانشگاه علوم اسلامي رضوي
علی جانفزا، مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد اظهار داشت: دومین جلسه اخلاق از سلسله نشست های اخلاقی با عنوان «راه و رسم پارسایی» دوشنبه 19 مهر ماه در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نشست با حضور حجت‌الاسلام فرحزاد، از اساتید حوزه علمیه مشهد برگزار می‌شود، ادامه داد: این جلسات هر دو هفته یک بار برگزار خواهد شد.

جانفزا با اشاره به اینکه سلسله جلسات راه و رسم پارسایی به منظور تذکر فضائل و مکارم اخلاقی به دانشجویان، طلاب و اساتید دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار می‌شود، تصریح کرد: این سلسله نشست ها با رویکردی جدید در حوزه درس اخلاق در این دانشگاه است که تا دو سال پیش در این دانشگاه برگزار می‌شد.

وی با بیان اینکه بر آن هستیم تا در این نشست‌ها از حضور علما و اساتید حوزه علمیه مشهد بهره‌مند شویم،‌ خاطر نشان کرد: سلسله نشست‌‌های اخلاقی «راه و رسم پارسایی» در طول سال تحصیلی به صورت مستمر برگزار خواهد شد./934/پ202/س
ارسال نظرات