۱۸ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۸۷۲۴۰
امام جمعه اندیمشک:

استحکام بنیان خانواده در گرو تربیت فرزندان صالح است

خبر گزاری رسا ـ ‌امام جمعه اندیمشک اظهار داشت: مستحکم شدن بنیان خانواده در گرو تربیت فرزندان صالح است.
حجت الاسلام خدامي، امام جمعه انديمشک
حجت الاسلام نعمت الله خدامی، امام جمعه اندیمشک، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک به مناسبت دهه ولایت و روز ولادت حضرت معصومه(س)، به مسؤولیت زنان در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: تربیت نسل صالح و دینی و توجه به این مسأله بنیان خانواده را مستحکم‌تر می کند.

امام جمعه اندیمشک، بالا‌ترین بحران غرب را تزلزل بنیان خانواده و عدم وجود ثبات خانواده دانست و اظهار داشت: تزلزل بنیان خانواده انحطاط جامعه را به دنبال دارد؛ از این رو باید نقاط مثبت زندگی را تشخیص دهیم و برای تقویت آن تلاش کنیم.

وی در ادامه افزود: تربیت اولاد صالح و پویا برای نسل آینده، از وظایفی است که بردوش بانوان قرار دارد که انتظار می‌‌رود بانوان مسلمان ایرانی با پیروی از شیوه زندگی حضرت معصومه(س) به تربیت اولاد صالح بپردازند.

امام جمعه اندیمشک، به نقش بانوان در ادامه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پیش لز پیروزی انقلاب اسلامی یکی از موضوعات جدی میان مراجع و علمای حوزه های علمیه، حدود مشارکت زنان در امور سیاسی بود که از این میان حضرت امام خمینی(ره) حضور زنان را در اجتماع را از حقوق آنان برشمورد و معتقد بود که اسلام ما، یک اسلام ارتجاعی نیست؛ بلکه اسلام ناب محمدی است و اسلام اصیل به بانوان همانند مردان وظیفه و مسؤولیت داده داست.

حجت الاسلام خدامی در پایان سخنانش اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب بانوان توانستند دوشادوش مردان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و علمی نقش آفرینی کنند./945/پ202/س
ارسال نظرات