۱۸ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۸۷۲۵۷
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

جشنواره نامه ای به امام رضا بزرگترین رخداد فرهنگی هنری این سرزمین است

خبرگزاری رسا ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به پنجمین جشنواره نامه ای به امام رضا (ع) در مازندران گفت: جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضاعلیه السلام بزرگترین رخداد فرهنگی هنری این سرزمین است.
سيد محمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي
به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز در پیامی به پنجمین جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا(ع)  گفت: جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضاعلیه السلام بزرگترین رخداد فرهنگی هنری این سرزمین است.

در ادامه این پیام آمده است: جشنواره ای که در سی استان بر گزار می گردد گویای آن است که سراسر ایران مشهد الرضاست و خدا گواست که ایران و ایرانی در تبلور آن سلطان اولیا است.

وی همچنین با تاکید بر نقش علمای اعلام در اعتلای فرهنگ رضوی در جامعه افزود: از آیات عظام و علما اعلام که این جشنواره به عنایت حمایت ایشان پر رونق است، سپاسگزارم و امید دارم که نقش آفرینی بیشتر حضرتشان دریچه های پنهان حکمت رضوی را بر این مراسم بگشاید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخشی از این پیام اذعان داشت: از متولیان اصلی این جشنواره با محوریت تبیین مکرمت های اخلاقی رضوی که همانا سینه سوختگان وادی فرهنگ و هنر و ادب هستند و صدای سخن عشق این مکتبند، به نهایت قدردانم و نیز از گردانندگان هشتمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضاعلیه السلام که می رود تا بزرگترین رخداد فرهنگی هنری این سرزمین شود، از صمیم دل تشکر می کنم.

حسینی همچنین در این پیام با نقل قول از سخنان رییس جمهوری کشورمان بر معرفی امام هشتم به جامعه بشری تاکید کرده و آن را مسؤولیت خطیری برای مسرولان فرهنگی و هنری کشورمان بیان کرد.

وی در پایان از مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های کشور قدردانی کرد و زحمات آنان را در جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری امام رضا(ع) ستودنی وصف کرد./950/د102/س
ارسال نظرات