۱۸ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۸۷۲۵۹

معرفی برگزیدگان پنجمین جشنواره نامه‌ای به امام‌رضا

خبرگزاری رسا ـ هیأت داوران پنجمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع) برگزیدگان این جشنواره ملی را اعلام کرد.
جشنواره امام رضا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، هیأت داوران پنجمین جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا(ع) برگزیدگان این جشنواره ملی را اعلام کرد.
 
هیأت داوران پنجمین جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا(ع)پس از بررسی نامه های رسیده شده به دبیرخانه این جشنواره در مازندران، در بیانیه ای اعلام کردند: پنجمین جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) از سری هشتمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)سرآغاز دیگری به عرض ادب و ارادت به محضر هشتمین کلیدار بهشت حضرت رضا(ع) بود.

در بخشی از این بیانیه آمده: با احترام کامل به همه کسانی که با دل سپاری به آستان مقدس هشتمین نگین آفرینش از سر ارادت و ادب نامه نوشتند، ضمن تأکید بر دشواری داوری این جشنواره و اینکه داور اصلی دادار بی همتاست از انفاس قدسی صاحب اصلی این جشنواره مدد گرفته و با دست و قلبی پاک، دل در حریم باصفای نامه ها، نهاده ایم و با در نظر گرفتن محتوای خلاقانه، زبان تازه، اظهار ادب و ارادت بی تکلف با توجه به مقتضیات هر گروه سنی به گزینش برترین ها در رده های سنی پنجگانه پرداخت.

در بخش کودکان محمد بهروز محقق از اصفهان، فرزانه شکوهی زاده ازمشهد، محمد توحید اکبری از شهرکرد، مهدیه شهرام پودینه ازسیستان و بلوچستان، سحر رضایی از نیشابور حائز رتبه های برتر شدند.

در بخش نوجوانان سیده فاطمه حسینی، مازندران از بابلسر، سمیرا صابر زاده از فارس، مهدی شوقی از بوشهر، زهرا انتظاریان از مازندران، مهدیه جباری از خراسان رضوی رتبه های برگزیده را به خود اختصاص دادند.

در قسمت جوانان علی سلیمانی از همدان، زینب بابایی ازاصفهان، مریم فرخی از کرمانشاه، امیرحسین جهان تیغ از زاهدان و معصومه اکبری از زنجان به رتبه های برتر دست یافتند.

در سنین 21 تا 31 سال نیز سعیده ثابتی رضویان از تهران، زهرا کریمی ازاصفهان، زهره عصمتی از خراسان رضوی، شکوفه فتاحی از کرمانشاه و مریم بیات از زنجان به جمع برگزیدگان این جشنواره راه یافتند.

همچنین در بخش بزرگسالان مریم اسکندری از چهارمحال بختیاری، سعید خومحمدی از مشهد، اسماعیل فیروزی از رشت، زهرا صوفی از گیلان و مرضیه شوشتری از اهواز توانستند مقام های برتر را از آن خود کنند.

پنجمین جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا(ع) افزون بر شرکت کنندگان داخلی، شرکت کنندگان بیشماری از کشورهای خارجی نیز داشت که از میان آنان نیز پنج نفر به عنوان برترین ها انتخاب و بدین شرح معرفی شدند: محمد عارف صداقت ازافغانستان، مهدی زبدوی از پاکستان، احمد الحاج ابراهیم از نیجریه، سید مجیب الحسن العابدی از هندوستان و یحیی یاسیا بودعو از کشور فرانسه به عنوان نفرات برتر بخش غیر ایرانی معرفی شدند.

گفتنی است، سجاد کاظمی، حسین گل بابازاده از بابل، هدیه طوفانی از اردبیل در بخش کودکان و نیز سعیده محمدی از فارس، الهه کتابی از آمل، زهرا فیروزی از فسا در بخش نوجوانان،‌ هانیه غنمی از رامسر، آلاله مهدی زاده از کردستان و مائده افتخاری از بهشهر در قسمت جوانان و همچنین فاطمه مسعودی از فارس، مهدی بخشی از قائمشهر، فاطمه اسدلو از آذربایجان غربی در رده سنی 21 تا 31 سال و طیبه سیدی از مشهد، قاسم صرافان از اصفهان و عطیه سادات حجتی از تهران به عنوان نفرات شایسته تقدیر در پنجمین جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا(ع)انتخاب شدند./950/پ203/س
ارسال نظرات