۱۸ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۸۷۲۶۲
معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران:

مسؤولان حوزه از فرصت سفر رهبر معظم انقلاب به شهر قم به بهترین نحو استفاده کنند

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و تربیتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور با بیان این که استقبال حوزویان از رهبر معظم انقلاب بی‌نظیر خواهد بود از همه مسؤولان حوزوی و استانی خواست از حضور مقام معظم رهبری به این شهر مقدس به خوبی بهره بگیرند.
حجت الاسلام محمد تقي قندي
حجت‌الاسلام محمدتقی قندی معاون فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به سفر قریب الوقوع رهبر انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم گفت: سفر رهبر معظم انقلاب برای شهر مقدس قم با برکت و با ثمر خواهد بود.

وی با بیان این که سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم در کارهای اجرایی استان و حوزه‌های علمیه بسیار چشمگیر خواهد بود، اظهار داشت: امیدواریم حوزه‌های علمیه و مسؤولان استانی از این فرصت بوجود آمده بهترین استفاده را ببرند تا در آینده شاهد رشد هر چه بیشتر این شهر باشیم.

حجت‌الاسلام قندی، شهر قم را شهری جهانی عنوان کرد و افزود: نگاه مسؤولان به شهر قم باید فراتر از نگاه یک استان و شهر معمولی باشد؛ زیرا بزرگ‌ترین حوزه‌های علمیه جهان در این شهر مستقر است و باید برای انجام رسالت جهانی آن نگاه‌ها را نیز به این شهر جهانی کرد.

وی تصریح کرد: شهر قم در عرصه داخلی و بین المللی بسیار تاثیر گذار است و به عنوان یک مرکز علمی و دینی در جهان اسلام شناخته می‌شود؛ امیدواریم این شهر جایگاه واقعی خود را در کشور و جهان پیدا کند.

این مقام مسؤول حوزوی تاکید کرد: حوزویان و مسؤولان حوزوی باید از موقعیتی که با سفر رهبر معظم انقلاب ایجاد می‌شود کمال استفاده را ببرند و نگاه جدید و برنامه‌های جامعه‌ای را برای این شهر تعریف کنند.

وی با بیان این که تاکنون مطالبات رهبر انقلاب از حوزه‌های علمیه به خوبی محقق نشده است، افزود: امیدواریم با حضور حضرت آقا به شهر مقدس قم حوزه‌های علمیه به مطالبات رهبری توجه ویژه پیدا کنند و خواسته های ایشان را بیش از گذشته در حوزه اجرایی نمایند.

حجت‌الاسلام قندی از استقبال بسیار خوب حوزویان از سفر رهبر معظم انقلاب به شهر قم خبر داد و اظهار داشت: بانوان طلبه همچون سایر اقشار مختلف و حوزویان برای حضور حضرت آقا لحظه شماری می‌کنند و آمادگی دارند تا با حضور گسترده خود از حضور ایشان استقبال کنند./917/ت302/ص

ارسال نظرات