۱۸ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۸۷۲۶۵
آیت الله خاتمی:

استقبال باشکوه حوزویان از رهبر انقلاب، بیعت مجدد با ولی فقیه و عامل یاس دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای عالی حوزه علمیه قم، رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری در خصوص حوزه های علمیه را برکتی فوق العاده برای حوزویان خواند و استقبال باشکوه و پرشور حوزویان از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را بیعتی مجدد با رهبری و ولی فقیه ارزیابی کرد.
آيت الله خاتمي
آیت الله سید احمد خاتمی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم اظهار داشت: سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به هر نقطه ای از کشور همراه با برکات و دستاوردهای فراوان است.

وی ابراز داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص مسائل حوزه های علمیه و روحانیت، حتی قبل از اینکه رهبری نظام اسلامی را عهده دار شوند، صاحب نظر و کارشناس بودند و اگر معظم له را کارشناس دقیق امور حوزوی بنامیم، سخنی به گزاف نگفته ایم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: رهنمودهای مدبرانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری در خصوص حوزه های علمیه برکتی فوق العاده برای حوزویان خواهد بود.

وی با اشاره به ابعاد سفر مقام معظم رهبری به استان قم تصریح کرد: سفر مقام معظم رهبری به دیار فقاهت و مرجعیت، افزون بر جنبه های معنوی و فرهنگی، برکات سیاسی نیز درپی خواهد داشت و عملا نقشه ها و دسیسه های دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خنثی خواهد کرد.

آیت الله خاتمی ابراز داشت: از مدت ها قبل به ویژه بعد از 22 خرداد سال گذشته توطئه ای از جریان فتنه شروع شد که می خواستند این گونه القا و وانمود کنند که حوزه از نظام و رهبری فاصله گرفته است.

وی تصریح کرد: در این سفر استقبال باشکوه و پرشور حوزویان از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، بیعتی مجدد با رهبری و ولی فقیه خواهد بود و افزون بر یاس و ناامیدی دشمنان، توطئه های بدخواهان و دشمنان را نقش برآب خواهد کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خصوص اقدامات و فعالیت های حوزه و نهادهای حوزوی در پاسخگویی به مطالبات مقام معظم رهبری نیز گفت: از زمانی که رهبری عزیز انقلاب اسلامی، آرمان های مصلحانه خود را در خصوص حوزه بیان فرمودند، نهادهای مؤثر حوزه دست به کار شدند تا نظرات ایشان را در حد توان به اجرا بگذارند.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: در یک سال گذشته نیز شورای عالی زیرساخت های تحول عمیق در حوزه را تدارک دیده و در این زیرساخت ها تلاش شده است که نظرات مقام معظم رهبری به عنوان رهبر نظام و دیگر مراجع عظام تقلید مورد ملاحظه و دقت قرار گیرد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه قم با بیان اینکه حوزه خود را برای استقبال باشکوه و بیادماندنی از رهبر عزیز انقلاب اسلامی آماده می کند ابراز داشت: بنده بر این باورم که هرچه دشمنان ما بر تلاش های مذبوحانه خود می افزایند، عکس العمل آن حضور باشکوه تر طلاب و حوزویان و فضلا در مراسم استقبال از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خواهد بود. /924/ت301/ج

ارسال نظرات