۱۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۸۷۲۹۷
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

جنگ نرم استکبار،‌ نقش ولایت فقیه را هدف قرار داده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل گفت: امروز استکبار جهانی با توسل به جنگ نرم، جایگاه ولایت فقیه را نشانه گرفته است.
حجت الاسلام كاملي فر نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل، امروز در جمع بسیجیان شرکت کننده در اردوی آموزشی یگان‌های رزمی و تاکتیکی گردان عاشورای سپاه حضرت عباس‌(ع) اظهار داشت: ارتقای بصیرت جامعه عامل دفع فتنه بزرگ انتخابات سال گذشته بود.

وی با تأکید بر تبعیت محض از ولایت فقیه گفت:‌ دفع فتنه انتخابات همانند فتح خرمشهر کاری خدایی بود و ثبات قدم نیروهای مخلص انقلاب عنایت خداوند را به همراه داشت.

حجت الاسلام کاملی‌فر هدف فتنه‌گران را نابودی اساس نظام و ریشه ولایت فقیه دانست و افزود: در سایه تحرکات افراد فریب خورده، دشمنان قسم خورده وارد صحنه شدند و با بهانه انتخابات درصدد براندازی نظام برآمدند.

وی با بیان این‌که رمز پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، پیروی عاشقانه از ولایت فقیه بود، اظهار داشت: امروز استکبار جهانی با توسل به جنگ نرم، جایگاه ولایت فقیه را نشانه گرفته است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل با اشاره به جایگاه معنوی رزمندگان غیور اسلام گفت: بی تردید عزت، عظمت و اقتدار کنونی ایران اسلامی در تمام عرصه‌های سیاسی، دیپلماسی، فرهنگی، فناوری و نظامی مرهون اندیشه جهاد ایثارگران و رزمندگان غیرتمند ایران اسلامی است.

حجت الاسلام کاملی‌فر اظهار داشت: رسالت ما این است که از هر فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت طلبی و مقاومت استفاده کنیم.

وی در ادامه بسیج را حافظ و پشتیبان نظام و ولایت دانست و تصریح کرد: با هوشیاری این نیروی مخلص و درایت دولتمردان امروز توطئه دشمنان انقلاب در خاک دشمن و با امکانات رسانه‌ای غرب صورت می‌گیرد.

گفتنی است، مرحله دوم این اردوی آموزشی نیز از بیستم مهر با اردوی آموزشی برای گردان‌های الزهرا برگزار می‌شود./935/پ202/س
ارسال نظرات