۱۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۸۷۳۰۳
رئیس کمیسیون حقوق و قضایی مجلس:

بدخواهان انقلاب گاه به مردم و گاه به مراجع معظم تقلید اهانت می کنند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شاهرخی گفت: بهترین پاسخ به یاوه گویی های اخیر استکبار علیه انقلاب و رهبری، واکنشی است که مردم و مراجع معظم قم نسبت به آن در سفر قریب الوقوع رهبر معظم به شهر مقدس قم از خود نشان می دهند خواهد بود.
علي شاهرخي نماينده كوهدشت در مجلس شوراي اسلامي
حجت الاسلام علی شاهرخی رییس کمیسیون حقوق و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: آنانی که بدخواه کشورمان هستند اعم از دشمنان خارجی و پناه آوردگان به آنها که سخنگویان استکبار به حساب می آیند از وحدت میان مراجع، مردم و رهبری در عذابند.

وی افزود: سخنگویان استکبار برای تشویش اذهان عمومی گاه ادعا دارند که مردم در صحنه نایستاده اند، ولی زمانی که پاسخ کوبنده ای از مردم دریافت می کنند اظهارات خود را عوض کرده و در سخنانی مضحک تر ادعا می کنند که مراجع عظام که همواره در صف اول دفاع از انقلاب و ولایت حضور داشته اند، در صحنه حضور ندارند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطر نشان کرد: این طبیعی است که هرگاه رهبر انقلاب به شهری بروند و استقبال بی نظیر مردم در دفتر تاریخی آن خطه نقش ببندد درد بزرگی به سینه بدخواهان انقلاب و نظام خواهد ماند.

وی با بیان اینکه بدخواهان انقلاب گاه به مردم و گاه به مراجع معظم تقلید اهانت می کنند تاکید کرد: اما نکته ای که روشن است آن است که پناه آوردگان به استعمار پیر و دیگر مزدوران که بدخواهان و بلندگویان نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی هستند، راهی جز این برای خود درست نکرده اند مگر آنکه گاه روبروی مردم بایستند گاه روبروی مراجع تقلید.

حجت الاسلام شاهرخی تصریح کرد: به عقیده ما بهترین پاسخ به یاوه گویی های اخیر استکبار علیه انقلاب و رهبری واکنشی است که مردم و مراجع معظم قم نسبت به آن در سفر قریب الوقوع رهبر معظم به شهر مقدس قم از خود نشان می دهند، خواهد بود. /955/ت302/ج

ارسال نظرات