۱۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۸۷۳۰۷
عضو مجمع روحانیان مجلس:

استقبال مردم قم و حوزه علمیه از رهبری، آبی بر آتش فتنه سازی های آینده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام نوذری گفت:مردم و حوزه علمیه قم در سفر رهبری به این شهر،چیزی جز ابراز ارادت و اعلام حمایت از رهبری معظم انقلاب را به نمایش نخواهند گذاشت، که این نمایش درد بزرگی برای دشمنان انقلاب و آبی بر روی آتش فتنه سازی های آینده استکبار خواهد بود.
مجلس شوراي اسلامي
حجت الاسلام حسن نوذری نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: سفر رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم همواره موجب خیر و برکات برای این شهر و تحول مثبت برای فضای علمی حوزه و تعالی برای طلاب بوده است.

وی با اشاره به واکنش های برخی رسانه های وابسته به بیگانه و معاند با نظام در خصوص سفر قریب الوقوع رهبر انقلاب به قم افزود: مردم شهر مقدس قم در این سفر با حضور گسترده خود بار دیگر به دشمن نشان خواهند داد که پای این انقلاب ایستاده اند و مراجع و روحانیت هم ثابت خواهند کرد به عنوان خدمتگزاران اسلام در خدمت انقلاب، امام راحل و رهبری معظم و بصیر انقلاب هستند.

وی تصریح کرد: برخلاف برخی اظهار نظر های واهی و از سر عصبانیت دشمنان انقلاب نسبت به مراجع و انقلاب باید یاآور شوم که مراجع معظم تقلید همواره طی مبارزات و دوران سی ساله پس از پیروزی انقلاب، یاران و دوستداران رهبری انقلاب بوده و هستند.

عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی ایراد داشت: مصاحبه های دگر اندیشان لندن نشین که نشخوار کنندگان اظهارات اربابان صهیونیست خود هستند، چیزی جز رسوایی بیش از پیش برای این افراد به ارمغان نخواهد آورد.

وی یادآور شد: مردم و حوزه علمیه قم در سفر رهبری به این شهر،چیزی جز ابراز ارادت و اعلام حمایت از رهبری معظم انقلاب را به نمایش نخواهند گذاشت، که این نمایش درد بزرگی برای دشمنان انقلاب و آبی بر روی آتش فتنه سازی های آینده استکبار خواهد بود. /955/ت302/ج
ارسال نظرات