۱۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۸۷۳۲۰
مدیر حوزه علمیه خواهران صادقیه تبریز:

بازسازی مسجد حوزه علمیه صادقیه تبریز نیازمند توجه مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران صادقیه تبریز گفت: این مسجد که به همراه بازار تبریز در میراث جهانی یونسکو ثبت شده، بایستی احیا و بازسازی شود.
مدرسه علميه علوم ديني بانوان صادقيه تبريز
خانم فلاحتی، مدیر حوزه علمیه صادقیه تبریز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: در بازدید شهردار منطقه 8 و فرماندار تبریز از مدرسه علمیه صادقیه و مسجد این مرکز علوم اسلامی، قول های مساعدی مبنی بر احیای مسجد صادقیه داده شد.

وی خاطرنشان کرد: این مسجد به همراه با بازار بزرگ تبریز در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است؛ اما به سبب بی‌توجهی برخی مسؤولان ساختمان مسجد در حال تخریب است. 

فلاحتی ادامه داد: پیش از این طوماری از سوی طلاب این مرکز علوم اسلامی به ریاست جمهوری در خصوص احیا و تعمیر این مسجد نوشته و ارسال شده بود.

مدیر حوزه علمیه صادقیه تبریز با بیان این‌که تاکنون هیچ‌گونه اقدامی برای احیا و بازسازی مسجد حوزه علمیه صادقیه صورت نگرفته است، خاطر نشان کرد: متأسفانه عدم رسیدگی به درختان محوطه این مسجد، موجب بروز بسیاری از آسیب های بهداشتی برای طلاب مدرسه شده است.

وی گفت: حوزه علمیه صادقیه به عنوان تنها مدرسه علوم دینی خواهران در کلانشهر تبریز انتظار دارد تا مسؤولان در سال همت مضاعف و کار مضاعف نسبت به رفع مشکلات عدیده آن اقدامات لازم را اتخاذ کنند./935/پ202/س
ارسال نظرات