۱۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۸۷۳۶۲
عضو خبرگان رهبری:

دشمنان تأثیرگذاری مکتب اهل بیت را دریافتند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: هم اکنون تشیع در سراسر جهان فراگیر شده و دشمنان به آینده درخشان این مکتب اعتراف دارند.
حجت الاسلام و المسلمين عاملي    امام جمعه اردبيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، روز گذشته در جمع روحانیان حوزه علمیه و رؤسای هیأت‌های حسینی بناب اظهار داشت: با وجود آموزه‌های متعالی و انسانی اهل بیت نباید جوانان ایرانی به دنبال الگوهای غربی و انحرافی باشند.

وی با بیان این‌که دشمنان با راه اندازی جنگ نرم به دنبال ترویج الگوهای دلخواه خود در جوامع اسلامی هستند، خاطر‌نشان کرد: عدم تبلیغ صحیح و عالمانه معارف دینی، موجب دلزدگی جوانان از این مکتب متعالی خواهد شد؛ از این رو آشنایی روحانیان با اصول تبلیغ لازم است.

عضو خبرگان رهبری با بیان این‌که دنیا تشنه معارف اهل بیت است، گفت: هم اکنون تشیع در سراسر جهان فراگیر شده و دشمنان به آینده درخشان این مکتب اعتراف دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی در ادامه با انتقاد از ترویج برخی آیین‌های خرافی و سنت‌های نادرست در زندگی امروز تصریح کرد: اگر خود را مسلمان و شیعه 12 امامی می‌دانیم، باید زندگیمان نیز ولایی و مبتنی بر آموزه‌های مکتب اهل بیت باشد.

امام جمعه اردبیل توجه به آموزه‌های اهل بیت را ضامن سعادت دنیا و آخرت شیعیان دانست و تأکید کرد: باید به گونه‌ای زندگی کنیم که خودمان را به سیره ائمه معصومین‌(‌ع‌) نزدیک و شبیه کنیم تا زندگی سعادتمندانه و خداپسندانه ای داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دهه کرامت افزود: حضرت معصومه‌(س) و امام رضا‌(ع) به عنوان دو نعمت بزرگ حضرت حق در کشورمان منشأ فیض الهی هستند./935/پ202/س
ارسال نظرات