۲۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۸۷۴۸۴
فرماندار تبریز:

ولایت‌مداری بهترین مسیر مقابله با تهدید نرم است

خبرگزاری رسا ـ فرماندار تبریز گفت: امروز لبه تیز حملات فرهنگی دشمنان به سوی ولایت است؛ از این رو نباید هیچ‌گاه در حمایت از رهبری معظم انقلاب لحظه‌ای کوتاهی کنیم.
محمود چمني، فرماندار تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمود چمنی، فرماندار تبریز، روز گذشته در جمع رزمندگان سپاه عاشورا در اردوگاه فداییان ولایت، اظهار داشت: بهترین سلاح در مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی را بصیرت و ولایت‌مداری است.

وی تأکید کرد: تا زمانی‌که جوانان غیور ایران اسلامی به سلاح بصیرت مجهز و مسلح هستند، دشمنان قسم خورده نخواهند توانست به آرزوی دیرینه خود که همان استحاله انقلاب اسلامی است، دست یابند.

فرماندار تبریز تبعیت بی چون و چرا از ولایت را عامل سعادت دانست و گفت: امروز لبه تیز حملات فرهنگی دشمنان به سوی ولایت است؛ از این رو نباید هیچ‌گاه در هر شرایط زمانی و مکانی رهبری نظام را تنها بگذاریم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: هرچند امروز استکبار جهانی در قالب جنگ نرم به سراغ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی آمده است؛ اما نباید این مقوله ما را از پرداختن به جنگ سخت غافل کند.

چمنی ادامه داد: در عین مبارزه با جنگ نرم، آمادگی خود را در عرصه جنگ سخت نیز نباید از دست بدهیم، چرا که جنگ نرم بیشتر جنبه روانی، فرهنگی، سیاسی و رسانه‌ای دارد و احتمال دارد دشمن بخواهد با زمینه‌سازی در جنگ نرم، مرزهای جغرافیایی و سرزمین ما را مورد هدف قرار دهد.

همچنین حسن استوارآذر، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، در سخنانی با اشاره به فتنه های پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته اظهار داشت: استکبار جهانی پس از آن حوادث، به خوبی دریافت که با وجود ولایت نمی تواند به اهداف استکباری خود در ایران اسلامی دست یابد.

وی با بیان این‌که تضعیف شأن و جایگاه ولایت در اولویت جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان قرار دارد، گفت: تا زمانی که فداییان ولایت در این سرزمین نفس می کشند، نخواهند گذاشت ایادی استکبار پا در دایره و حریم ولایت بگذارند.

استوارآذر هتک حرمت به مقدسات دینی و انقلابی مردم ایران را در راستای جنگ روانی دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: خون شهیدان هشت سال دوران دفاع مقدس، جوانان و نوجوانان ما را در برابر ناتوی فرهنگی غرب بیمه کرده است./935/پ202/س
ارسال نظرات