۲۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۸۷۴۸۹
معاون سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان:

راه و آرمان اهل بیت احیای اسلام واقعی است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان‌ گفت: با بررسی دوران سراسر ایثار و مجاهدت ائمه اطهار(ع) می‌توان به رسالت بزرگ احیای اسلام ناب پی‌ برد.
ابراهيم عزيزي، معاون سياسي اجتماعي استاندار سيستان و بلوچستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، ابراهیم عزیزی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، روز گذشته در چهارمین همایش علمی و پژوهشی فضایل رضوی که در تالار اشراق مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری ارشاد زاهدان برگزار شد، با تشریح زوایایی از سیره اجتماعی امام رضا‌(ع) گفت: ائمه معصومین‌(ع) راه و هدفی جز احیای اسلام ناب نداشته‌اند.

وی، حرم مطهرامام رضا‌(ع) را قبله آرزوهای مسلمانان نام برد و افزود: با بررسی دوران سراسر ایثار و مجاهدت ائمه اطهار(ع) می‌توان به رسالت بزرگ احیای اسلام ناب پی‌ برد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: غافل شدن از ناهنجاری‌های اجتماعی و حرکت نکردن مسؤولان خلاف سیره ائمه اطهار به شمار می‌رود.

ابوذر یاسری، عضو هیأت علمی گروه مطالعات راهبردی مهدویت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، نیز در این همایش گفت: باید دانشگاهیان و اساتید با رعایت اصول علمی و روش‌های پژوهشی مطرح، مسائل علمی و اجتماعی‌شان را از ائمه اطهار(ع) برداشت کنند.

وی تأکید کرد: دانشمندان و پژوهشگران در مسائل اجتماعی نیازمند مراجعه به فرهنگ اهل بیت(ع) هستند.

یاسری، با اشاره به جایگاه ویژه امام رضا‌(ع)، به تبیین امامت حضرت پرداخت و بیان داشت: جایگاه ولایت در قرآن به صورت عمیق و دقیق بررسی و تبیین شده است./940/پ202/س
ارسال نظرات