۲۱ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۸۷۵۵۷
آیت الله علوی گرگانی:

جمهوری اسلامی در بین همه کشورهای دنیا ممتاز و برجسته است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی، جمهوری اسلامی ایران را در بین همه کشورهای دنیا ممتاز و برجسته خواند و با اشاره به تحریم های دشمنان علیه کشور و ملت ایران گفت: ما باید در برابر این فشارها با پیشه کردن صبر، ایستادگی و مقاومت کنیم.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، روز چهارشنبه در دیدار با معاونان پرورشی سازمان آموزش و پرورش و رؤسای سازمان دانش آموزی استان گلستان، با اشاره به روایتی تصریح کرد: انسان باید همیشه خود را در محضر خداوند تبارک و تعالی عاصی و گناهکار بداند و نباید از خود راضی باشد.

آیت الله علوی گرگانی، با اشاره به روایاتی، صبر را کلید حل مشکلات دانست و تصریح کرد: ما نباید به این خیال باشیم که دنیا همیشه بر وفق مراد ما باشد، دنیا همواره فراز و نشیب های بسیاری داشته و دارد.

وی بیان داشت: انبیاء و اولیاء الهی نیز این گونه بوده اند و هموراه فراز و نشیب هایی در زندگی شان وجود داشته است، ما باید در فراز و نشیب ها صبر داشته باشیم و توجه مان به خدا باشد.

آیت الله علوی گرگانی در ادامه، جمهوری اسلامی ایران را کشوری ممتاز در بین همه کشورهای دنیا خواند و ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در بین همه کشورهای دنیا و حتی کشورهای اسلامی ممتاز و برجسته است.

وی با اشاره به خصومت و دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی و اعمال تحریم های فراوان علیه ملت ایران گفت: دشمنان تحریم ها، تهدیدات و فشارهایی را علیه ما اعمال می کنند که هرچند بی اثر نیست، اما ما باید با پیشه کردن صبر این فشارها را رد کنیم و در برابر آن مقاومت نماییم.

آیت الله علوی گرگانی ابراز داشت: آنهایی که در مقام فعالیت هستند و مسؤولیتی دارند باید دشمنان را در اهدافشان ناکام سازند و فعالیت های خود را انجام دهند، اما ملت نیز باید با پیشه کردن صبر کار خود را به پیش ببرد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات