۲۲ مهر ۱۳۸۹ - ۰۱:۱۸
کد خبر: ۸۷۶۲۱
مدیر امور اجتماعی طلاب حوزه علمیه اصفهان:

سفر رهبر معظم انقلاب نمایش وحدت مراجع با نظام و رهبری است

خبرگزاری رسا ـ مدیر امور اجتماعی طلاب حوزه علمیه اصفهان با اشاره به دستاوردهای سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم، این سفر را برای حوزویان منشا خیر و برکت و باز کننده افق های جدید فراروی حوزه های علمیه عنوان کرد.
 ديدار علما و روحانيون کردستان با رهبر معظم انقلاب رهبر معظم انقلاب
حجت‌الاسلام حمید جلالی مدیر امور اجتماعی طلاب مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم اظهار داشت: سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم می تواند دستاوردهای بسیار زیادی را برای این شهر و حوزه های علمیه به همراه داشته باشد.

وی تشویق طلاب به تحصیل بیشتر علوم حوزوی و برنامه ریزی مطلوب برای آینده حوزه را از جمله دستاوردهای این سفر عنوان کرد و ابراز داشت: سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم و ارتباط نزدیک ایشان با طلاب، اساتید و علما می تواند افق های بسیار خوبی را پیش روی حوزویان باز کند.

مدیر امور اجتماعی طلاب حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت تحول و تغییر و بازنگری در متون درسی حوزه های علمیه تاکیدات بسیار خوبی داشته اند که باید این مطالبات عملی شود.

حجت الاسلام جلالی بیان داشت: در راستای پاسخگویی حوزه و نهادهای حوزوی به مطالبات مقام معظم رهبری، گام های خوبی برداشته شده و اقداماتی نیز انجام شده است، اما هنوز مطالبات ایشان محقق نشده است.

وی تصریح کرد: ضروری است در راستای پاسخگویی حوزه و نهادهای حوزوی به مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی از حوزه های علمیه، فعالیت و اقدامات بیشتری انجام شود و برنامه ریزی ها از انسجام مطلوب تری برخوردار باشد.

حجت الاسلام جلالی در خصوص شیطنت سایت های مخالف و جوسازی های محافل ضد انقلاب و دشمنان نظام در خصوص این سفر و تلاش بنگاه های تبلیغاتی و خبرپراکنی غرب برای القای اختلاف بین نظام و مرجعیت و رهبری بیان داشت: مراجع تقلید به هیچ وجه مخالف نظام اسلامی نیستند و در سفر رهبری به قم و دیدار رهبر انقلاب با مراجع و علما تمام نقشه ها و ترفندهای دشمنان نقش برآب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین دستاوردها و برکات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم، جلوه نمایش وحدت علما و مراجع با نظام و رهبری خواهد بود و دشمنان متوجه خواهند شد چه رابطه و پیوندی بین روحانیت و نظام برقرار است. /924/ت302/ص

ارسال نظرات