۲۲ مهر ۱۳۸۹ - ۰۱:۲۰
کد خبر: ۸۷۶۲۲
مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی:

مطالبات رهبر انقلاب از حوزه های علمیه برآورده نشده است

خبرگزاری رسا ـ مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی، با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه های علمیه، گفت: هرچند اقدامات و پیشرفت های خوبی در حوزه های علمیه انجام شده است، اما مطالبات مقام معظم رهبری هنوز محقق و برآورده نشده است.
مطالبات رهبر انقلاب از حوزه های علمیه برآورده نشده است
محمدباقر خراسانی مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به ابعاد و برکات مهم سفر مقام معظم رهبری به استان قم تصریح کرد: ایشان هر از چند گاهی سفرهایی به شهرها و استان های مختلف کشور دارند و مردم از فیض وجود ایشان بهره مند می شوند.

وی بیان داشت: بعد از چندین سال، مردم انقلابی و متدین شهر مقدس قم میزبان رهبر عزیز انقلاب هستند و امیدواریم این سفر در عرصه های مختلف عمرانی و فرهنگی و معنوی برای مردم این خطه و حوزه های علمیه منشا خیر و برکات فراوان خواهد بود.

خراسانی با بیان اینکه سفر رهبر انقلاب برای حوزه های علمیه نیز منشا خیر و دستاوردهای فراوان خواهد بود ابراز داشت: تحولاتی که امروز در حوزه های علمیه مشاهده می شود به برکت عنایات ویژه مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: پیش بینی می شود در سفر رهبر انقلاب اسلامی به استان قم و دیدارها و ملاقات هایی که ایشان با مراجع، علما و دست اندرکاران حوزه خواهند داشت، مشکلات و مباحث آموزشی، پژوهشی و اجرایی مطرح و برای رفع آن چاره اندیشی شود.

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی با بیان اینکه امید طلاب و روحانیان به سفر مقام معظم رهبری بسیار زیاد است، به مطالبات ایشان از حوزه های علمیه و اقدامات حوزه و نهادهای حوزوی در راستای پاسخگویی به مطالبات رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: هرچند تلاش ها و اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است؛ اما به نظر می رسد متولیان امر در این راستا توفیق چندانی نداشته اند و باید تلاش های بیشتری صورت بگیرد.

وی ادامه داد: انتظار مقام معظم رهبری این است که حوزه های علمیه با سرعت تمام، خود را با تحولات وفق دهد و در عرصه های مختلف پیشتاز باشد و برای تحقق این کار نیز باید تلاش و برنامه ریزی بهتری صورت بگیرد.

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی با بیان اینکه فضای حوزه علمیه قم آماده استقبال باشکوه از رهبر انقلاب است تاکید کرد: طلاب و روحانیان و علمای حوزه علمیه قم کاملا آماده استقبال از رهبر عزیز انقلاب اسلامی هستند و برای ورود و تشریف فرمایی ایشان لحظه شماری می کنند.

وی با اشاره به توطئه ها و جوسازی های رسانه های بیگانه و دشمنان در خصوص سفر مقام معظم رهبری به قم گفت: رسانه های معاند همواره سعی در ایجاد اختلاف و افتراق بین مسؤولان، رهبری و مراجع داشته اند.

خراسانی ابراز داشت: به برکت الطاف الهی، تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و هوشمندی مراجع تقلید، این توطئه ها خنثی شده است و در این سفر نیز حوزویان با استقبالی باشکوه از ولی فقیه تودهنی محکمی به استکبار جهانی و بدخواهان نظام خواهند زد و نقشه های آنها را خنثی خواهند کرد./924/ت302/ج
ارسال نظرات