۲۲ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۸۷۶۹۷
استاندار قم اعلام کرد:

مقام معظم رهبری در سالروز میلاد امام رضا به قم می آیند

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم سفر می کنند.
حجت الاسلام محمد حسين موسي پور استاندار قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام موسی پور استاندار قم دقایقی پیش در جلسه فوق العاده شورای اداری استان قم که به مناسبت سفر مقام معظم رهبری به این استان در تالار معصومیه استانداری برگزار شد در خصوص زمان دقیق سفر ایشان به قم گفت: مردم قم از مدت ها قبل مشتاقانه و بی قرار منتظر قدوم پر خیر و برکت رهبر محبوب و فرزانه انقلاب اسلامی هستند وان شاء الله این انتظار همزمان با سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به پایان خواهد رسید و قمی ها میزبان رهبر و مقتدای خویش خواهند بود.

استاندار قم سفر مقام معظم رهبری به استان قم در ابعاد مختلف برای این استان و حوزه های علمیه دارای دستاوردها و برکات فراوان عنوان و تصریح کرد: با هماهنگی ها و اقدامات انجام شده ان شاء الله مردم قم استقبال با شکوهی از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خواهند داشت.

 حجت الاسلام موسی پور با تشریح برنامه های سفر مقام معظم رهبری به استان مقدس قم خاطر نشان کرد: استقبال رسمی از ایشان صبح روز 27 مهر ماه انجام می شود و رهبر انقلاب بعد از سخنرانی عمومی ، دیدارهایی با خانواده های شهدا ، بسیجیان ، دانشجویان ، جوانان ، طلاب و روحانیون و مسئولان اجرایی خواهند داشت؛ مقام معظم رهبری همچنین در این سفر برنامه ها ودیدارهای مفصلی را با حوزویان خواهند داشت.


رییس شورای اداری استان قم همچنین با اشاره به تشکیل کمیته های مختلف به منظور استقبال با شکوه از حضرت آیت الله خامنه ای اقدامات و فعالیت های این کمیته ها را تشریح کرد.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود./924/پ201/ج

ارسال نظرات