۲۲ مهر ۱۳۸۹ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۸۷۷۱۲
فرماندار قم خبر داد؛

هیاتی از سوی مقام معظم رهبری به بخش های قم سفر می کند

خبرگزاری رسا ـ فرماندار قم، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم، از اعزام هیاتی از سوی ایشان به بخش های مختلف استان همزمان با سفر رهبر انقلاب خبر داد.
هیاتی از سوی مقام معظم رهبری به بخش های قم سفر می کند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عبدالسعید حقیقی مقدم، فرماندار قم، عصر روز پنج شنبه در جلسه فوق العاده شورای اداری استان قم که به مناسبت سفر مقام معظم رهبری به این استان در تالار معصومیه استانداری برگزار شد، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری گفت: با اقدامات و هماهنگی های صورت گرفته شرایط برای استقبال پرشور مردم از رهبر انقلاب فراهم شده است.

وی با بیان اینکه شرایط برای خدمات رسانی به مشتاقان و استقبال کنندگان از مقام معظم رهبری به نحو مطلوب فراهم شده است گفت: افزون بر اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای روز استقبال از مقام معظم رهبری، در سایر ایام حضور ایشان در قم نیز تمهیدات لازم را پیش بینی کرده ایم تا مشکلی در روند خدمت رسانی ایجاد نشود.

فرماندار قم همچنین از اعزام هیاتی از سوی مقام معظم رهبری به بخش های استان قم خبر داد و افزود: همزمان با سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم، هیاتی ازسوی ایشان به بخش های استان سفر خواهند کرد.

وی سفر رهبر معظم انقلاب را برای استان قم دارای دستاوردها و برکات بسیار فراوان ارزیابی و تصریح کرد: مقام معظم رهبری به هر کجا که سفر کرده اند، قدوم مبارک شان منشا خیر و برکت فراوان بوده است.

فرماندار قم بیان داشت: قطعا سفر ایشان به شهر مقدس قم نیز در عرصه های مختلف برای استان منشا خیرات، برکات و دستاوردهای خوبی خواهد بود و انشالله مردم قم با استقبال پرشور از رهبری سفری نمونه را ثبت خواهند کرد و ولایتمداری خود را به اثبات می رسانند. /924/پ202/ص

ارسال نظرات