۲۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۸۷۷۲۷
مدیرکل اوقاف قم:

استفاده بهینه از رهنمودهای رهبری، حوزه را در مسیر رشد و بالندگی قرار می دهد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به قم، حضور ایشان در این شهر را فرصت مغتنمی برای دست اندرکاران حوزه های علمیه دانست و خواستار استفاده بهینه از رهنمودهای ایشان در جهت رشد و بالندگی حوزه شد.
استفاده بهینه از رهنمودهای رهبری، حوزه را در مسیر رشد و بالندگی قرار می دهد
حجت الاسلام غلامرضا ناظمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، سفر رهبر فرزانه انقلاب به شهر مقدس قم، را دارای برکات و دستاوردهای بسیار فراوان دانست و تاکید کرد: مقام معظم رهبری به هر کجا که تشریف برده اند، قدوم مبارک شان منشا خیرات و برکات معنوی و مادی بسیار فراوان بوده است.

وی با بیان اینکه شهر قم مرکز جهان اسلام و تشیع و شهر فقه و فقاهت و مرجعیت است تصریح کرد: تشریف فرمایی مقام معظم رهبری به این شهر دستاوردهای بیشماری را نصیب حوزه های علمیه و به ویژه حوزه علمیه قم خواهد کرد.

مدیرکل اوقاف قم با بیان اینکه برای استفاده بهینه حوزویان از سفر رهبر انقلاب باید حرکت نهادینه ای صورت بگیرد ابراز داشت: ملاقات ها و دیدارهای مقام معظم رهبری با مراجع تقلید، علما، اساتید، مدرسان، و عموم طلاب حوزه های علمیه بیانات و رهنمودهایی که ایشان در این دیدارها خواهند داشت حوزه را بیش از پیش در مسیر بالندگی و تحول قرار می دهد.

حجت الاسلام ناظمی تاکید کرد: مسؤولان و دست اندرکاران حوزه های علمیه باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و این فرصت طلایی را قدر بدانند و از رهنمودها و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب جهت رشد و بالندگی حوزه های علمیه استفاده کنند.

وی ادامه داد: رهنمودها و تدابیری که مقام عظمای ولایت در خصوص حوزه دارند بسیار جامع، کامل و راهگشا است و حوزه برای رسیدن به توانمندی کامل باید به این رهنمودها و تدابیر جامه عمل بپوشاند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم، با اشاره به توطئه ها و جوسازی های رسانه های بیگانه در خصوص این سفر بیان داشت: جوسازی های رسانه های بیگانه و محافل ضد انقلاب برای ما چیز جدیدی نیست.

حجت الاسلام ناظمی وجود اختلاف بین مراجع و رهبری و نظام را القای دشمنان دانست و اظهار داشت: سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی و تدابیر حکیمانه ای که ایشان داشته و دارند ثابت خواهد کرد که هیچ گونه اختلافی وجود ندارد و دشمنان بدانند از این جوسازی ها و هیاهوها طرفی نخواهند بست. /924/ت302/ص
ارسال نظرات