۲۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۸۷۷۴۴
امام جمعه اردبیل:

ایران اسلامی با تهدید و تحریم منزوی نمی‌شود

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری با اشاره به سفر دکتر احمدی نژاد به لبنان گفت: دشمنان فهمیده اند که ایران اسلامی با تهدید و تحریم منزوی نمی‌شود.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سفر رییس جمهور کشورمان به لبنان اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان از هر فرصتی برای منزوی نشان دادن نظام اسلامی ایران استفاده می کنند، سفر دکتر احمدی نژاد به لبنان نشان داد که ایران با تهدید و تحریم منزوی نمی‌شود.

وی ادامه داد: این سفر پیام های مهم و بزرگی برای مستکبران عالم داشت و آن نمایش قدرت واقعی ایران در منطقه بود.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی خاطر نشان کرد: بازتاب گسترده سفر رییس جمهور ایران به لبنان ابهت پوشالی غرب را در هم شکست، دیپلماسی نظام اسلامی ایران سلطه گران را تحقیر و به انزوا کشیده است.

وی با اشاره به تلاش‌های گسترده رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از این سفر اظهار داشت: دعوت رسمی لبنان از رییس جمهور دهن‌کجی به سیاست آمریکا و رژیم صهیونیستی بود، اگر چند سال پیش در دنیا کسی نمی‌توانست علیه رژم صهیونیستی حرفی بزند، امروز دکتر احمدی نژاد با شجاعت تمام از حق ملت‌‌های آزدی‌خواه دنیا دفاع می‌کند.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن موسم حج اظهار داشت: حجاج ایرانی سفیران نظام جمهوری اسلامی هستند و باید نهایت دقت را در مناسک حج داشته باشند.

وی گفت: حاجیان باید به مرتبه‌ای از مقام و موقعیت تقرب به درگاه الهی برسند که با اعلام انزجار از شیطان و بت‌پرستان به تقوا و دوری از گناه نزدیک شوند.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهور به استان اردبیل اظهار داشت: مطالبه اصلی مردم این خطه از رییس جمهور حل معضل بیکاری است، امیدواریم در این سفر عقب‌ماندگی‌های استان برطرف شود./۹۳۵/پ202/س
ارسال نظرات