۲۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۸۷۷۵۷
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب:

مردم قم با استقبال باشکوه از رهبر معظم انقلاب برگ زرین دیگری در کارنامه پرافتخار خود ثبت خواهند کرد

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم، گفت: مردم انقلابی و متدین قم با استقبال باشکوه از مقام عظمای ولایت برگ زرین دیگری در کارنامه پرافتخار خود ثبت خواهند کرد.
حجت الاسلام سيد عليرضا تکيه اي
حجت‌الاسلام سید علیرضا تکیه ای، نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، سفر مقام معظم رهبری به استان قم را سفری با برکت و دربردارنده دستاوردهای مادی و معنوی فراوان برای شهر مقدس قم و حوزه های علمیه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه قم به حضور رهبر عزیز انقلاب در خود می بالد گفت: با حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی روح مردم جان تازه ای می گیرد و تمامی مردم قم با استقبال باشکوه از ایشان، ولی فقیه را تکریم و تجلیل خواهند کرد.

حجت الاسلام تکیه ای، مردم قم را مردمانی ولایتمدار و انقلابی توصیف کرد و ابراز داشت: مردم قم در سالروز میلاد مسعود با برکت امام رضا(ع) به استقبال نائب امام زمان خواهند رفت و مقدم ایشان را به شهر خون و قیام گرامی خواهند داشت.

وی تصریح کرد: هرکس در خدمت ولی فقیه و رهبر عزیز انقلاب اسلامی قرار گیرد، به امام عصر(عج) خدمت کرده است و اعتقادات خود را به منصه ظهور می رساند و قمی ها با استقبال باشکوه از مقام عظمای ولایت برگ زرین دیگری در کارنامه پرافتخار خود ثبت خواهند کرد.

حجت الاسلام تکیه ای با تجلیل از مدیریت های داهیانه و مدبرانه مقام معظم رهبری در طول دوران زعامت ایشان بیان داشت: خوشبختانه ایشان به بهترین شکل ممکن مسائل و حوادث و بحران های مختلف را مدیریت کرده اند.

وی ادامه داد: در فتنه سال 88 که دشمنان همه توان خود را جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار گرفته بودند و حتی بسیاری از خواص نیز به تردید افتاده بودند، مقام معظم رهبری به پشتیبانی و عنایت امام عصر(عج) و هوشیاری ملت، کشتی انقلاب اسلامی را در طوفان پرتلاطم هدایت کرده و به ساحل امن سلامت رساندند.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، با اشاره به جایگاه ولایت فقیه در آموزه های دینی خاطرنشان کرد: بر اساس روایات اسلامی فقها در عصر غیبت حجت امام عصر(عج) بر مردم هستند و باید همیشه افرادی سکاندار جامعه باشند تا ارتباط با معصوم را برعهده بگیرند.

حجت الاسلام تکیه ای با بیان اینکه این مساله در طول زمان تحت عنوان مرجعیت حفاظت شده است تصریح کرد: مرجعیت باید حافظ مصلحت مسلمین باشد و هیچ فردی بهتر از ولی فقیه نمی تواند مصلحت مسلمانان را تامین کند.

استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: البته مراجع تقلید شایستگی خاص خود را دارند، اما ولی فقیه شایستگی اولی و خاص را دارد و اوست که حافظ ارزش های دینی و مقتدای جامعه است.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پایان ابراز داشت: سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم برکات و دستاوردهای بسیاری را برای این شهر مذهبی و حوزه های علمیه در ابعاد مختلف خواهد داشت. /924/ت302/ص
ارسال نظرات