۲۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۸۷۷۸۴
عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی:

طلاب و حوزویان خود را شاگردان رهبر انقلاب می دانند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام میر خلیلی گفت: خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی از قم بود، این شهر مقدس محل بزرگ ترین خیزش اسلامی در قرن اخیر بوده و اکنون چشمه ولایت می رود تا شهر مقدس قم را سیراب کند.
حجت الاسلام سيد علي مير خليلي
حجت الاسلام سیدعلی میر خلیلی نماینده مردم میناب، رودان و جاسک در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رابطه با سفر قریب الوقوع رهبر معظم انقلاب به شهر قم اظهار داشت: حوزویان و طلاب همه خود را شاگردان رهبر انقلاب می دانند به همین خاطر سفر ایشان اقبال بزرگی برای جامعه علمی و حوزوی به شمار می رود.

وی افزود: خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی از قم بود، این شهر مقدس محل بزرگ ترین خیزش اسلامی در قرن اخیر بوده و اکنون چشمه ولایت می رود تا شهر مقدس قم را سیراب کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: از آنجایی که رهبر انقلاب مسئولیت های علمی و فرهنگی ویژه ای را در خصوص نهضت نرم افزاری در مقابل دشمن به عهده حوزه و طلاب قرار داده، سفر ایشان زمان مناسبی برای ارائه فعالیتهای آنها و فرصتی برای بهره گیری حوزه از رهنمودات و اصلاحات برنامه های انجام شده از سوی رهبر است.

وی همچنین با اشاره به اشتیاق مردم شهر قم برای حضور رهبر انقلاب به این شهر یادآور شد: حضور رهبر انقلاب در شهر مقدس قم همان اثری را که باران برای زمین پس از بارش به جا می گذارد خواهد داشت.

عضو مجمع روحانیان مجلس با بیان اینکه برخی منافقین در صدد بودند تا در فتنه سال گذشته به ولایت و انقلاب لطمه وارد کنند گفت: شمع ولایت به این شهر می آید تا بار دیگر نور افشانی کند و در سایه نور و برکت آن همه اثرات به جامانده از فتنه هایی که دشمنان برای انقلاب و نظام طراحی کرده اند خنثی و بی اثر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: حوزه در سفر معظم له به استان قم نشان خواهد داد که پشت سر ولایت حرکت می کند و در مقابل فتنه ها و توطئه های طراحی شده از سوی دشمن بصیر و بیدار است.

حجت الاسلام میر خلیلی در رابطه با اظهارات سخیف برخی رسانه های استکباری در مورد حوزه و مراجع عظام تقلید که توسط عناصر مردود شده نظام اداره می شود نیز ایراد داشت: اینگونه اظهارات به دلیل دروغ بودن هیچ گونه اثر رسانه ای در جامعه ندارد و تنها اثری که در بر خواهد داشت علاوه بر بیداری مردم و حوزه، رسوا کردن بیش از پیش افراد مدعی آن است./955/ت302/ج
ارسال نظرات