۲۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۸۷۸۵۱
امام جمعه بناب:

سعادت و عزت ایران اسلامی در تمسک به ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بناب سعادت و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تمسک به ولایت دانست و گفت: ملت و دولت ایران با ولایت شناخته شده است.
امام جمعه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری ‌بنابی، امام جمعه بناب روز گذشته در جمع روحانیان و مسؤولان این شهر به سفر دور روزه رییس جمهور کشورمان به کشور لبنان اشاره کرد و گفت: این سفر دکتر احمدی نژاد به لبنان نشان داد یاوه گویی های غرب و رژیم صهیونیستی بی فایده و پوچ است.

وی با تأکید بر این که شعارها و سرودهای مردم لبنان در سفر دکتر احمدی نژاد بر محور ولایت استوار بود، خاطر نشان کرد: ملت و دولت ایران با ولایت شناخته شده است و اگر این سنت در عراق یا افغانستان وجود داشت، نیروهای بیگانه و ناتو نمی توانستند اشغالگری کنند.

حجت الاسلام بنابی سعادت و عزت ایران اسلامی را در تمسک به ولایت دانست و گفت: ولایت فقیه تجلی رحمت و فیض الهی است، از این رو باید نهایت دقت را در تحقق منویات رهبر انقلاب داشته باشیم.

وی با بیان این که در حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی نباید لحظه‌ای کوتاهی کنیم، گفت: در شرایطی که دشمنان اسلام به دنبال کوچکترین بهانه برای راه اندازی هجمه رسانه ای و فرهنگی است، نباید سوژه دست مغرضان نظام اسلامی و ولایت بدهیم.

امام جمعه بناب وحدت، بصیرت و پیروی از ولایت فقیه در مقابل دشمنان را رمز بقای نظام اسلامی ایران دانست و افزود: امروز به برکت انقلاب، ارزش های اسلامی در دنیا گسترش یافته و همین مسأله موجب نگرانی استکبار جهانی شده است.
 
حجت الاسلام بنابی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دهه کرامت اظهار داشت: شناخت، کسب معرفت و بصیرت آن امام همام واجب است، چراکه اگر انسان شناخت و معرفت داشته باشد با تقرب به درگاه الهی ذلت حاصل بی‌معرفتی و بی‌بصیرتی را نخواهد چشید./935/پ202/س
ارسال نظرات