۲۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۸۷۸۵۲
استاندار آذربایجان شرقی:

فرهنگ ولایت و امامت ضامن حفظ ارزش های دینی در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان شرقی فرهنگ ولایت و امامت را ضامن حفظ ارزش های دینی در جامعه دانست و تصریح کرد: تا زمانی که پرچم اهل بیت (ع) در کشور برافراشته است ایران اسلامی از هرگزندی محفوظ خواهد ماند.
بيگي   استاندار آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، جشن های زیر سایه خورشید همزمان با 18 استان کشور، در تبریز با حضور خادمان حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید برای سومین سال متوالی در دهه کرامت به همت کانون فرهنگی جوانان رضوی و تعدادی از نهادهای استانی برگزار می شود.

احمد علیرضا بیگی، استاندار آذربایجان شرقی، روز گذشته در دیدار با خادمان حرم امام رضا (ع) اظهار داشت: وجود مرقد مبارک حضرت ثامن الحجج در ایران اسلامی همواره موجب خیر و برکت بوده است.

وی فرهنگ ولایت و امامت را ضامن حفظ ارزش های دینی در جامعه دانست و تصریح کرد: تا زمانی که پرچم اهل بیت (ع) در کشور برافراشته است ایران اسلامی از هرگزندی محفوظ خواهد ماند.

بر اساس این گزارش، مراسم ویژه جشن زیر سایه خورشید از ساعت 16 فردا در تالار مجتمع فرهنگی ورزشی صدرا با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عاملی، نماینده ولی فقیه در اردبیل و با مداحی حاج مرتضی طاهریان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار رسا، همزمان با  برگزاری مراسم زیر سایه خورشید در اردبیل 80 نفر از افرادی که نام رضا دارند به همراه برگزیدگان مسابقه زیر سایه خورشید تجلیل می شوند.

گفتنی است، مراسم تجلیل از برگزیدگان، فرهیختگان و فعالان فرهنگی در زمینه ترویج فرهنگ رضوی در استان آذربایجان شرقی نیز فردا در سینما قدس تبریز آغاز برگزار می شود./935/پ202/س
ارسال نظرات