۲۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۸۷۸۶۵
رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش:

نیروهای مسلح ایران اسلامی همواره در مسیر ولایت گام بر می دارند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش ماهیت انقلاب اسلامی را برخاسته از فرهنگ اصیل اسلامی دانست و گفت: نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی دارای صبغه فرهنگی و در مسیر ولایت هستند.
حجت‌الاسلام سيد محمد علي آل هاشم، رييس عقيدتي سياسي ارتش
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی لشکر 21 حمزه آذربایجان، حجت‌الاسلام محمدعلی آل‌هاشم، رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش، در سالروز تشکیل این سازمان و در جمع کارکنان عقیدتی و سیاسی یگان‌های ارتش مستقر در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، لیبرال‌ها و گروهک‌ها می‌خواستند در ارتش نفوذ کنند که با فرمان حضرت امام و تشکیل نهاد عقیدتی و سیاسی در ارتش، در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

وی با تأکید بر نقش سازمان عقیدتی و سیاسی در مکتبی کردن ارتش افزود: اصلی‌ترین رسالت سازمان عقیدتی و سیاسی نزدیک کردن دل‌ها به سوی خداوند است، از این رو بعد از تأسیس این سازمان، شاهد یک ارتش مکتبی هستیم که همواره پشتیبان نظام و کشور است.

حجت الاسلام آل‌هاشم، به نقش عقیدتی سیاسی در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس، کارکنان عقیدتی و سیاسی همگام با رزمندگان اسلام با حضور در خطوط مقدم جنگ، نقش تاثیرگذاری در بالا بردن روحیه رزمندگان ایفا کردند.

رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش در ادامه با اشاره به این نکته که ماهیت انقلاب اسلامی، برخاسته از فرهنگ اصیل اسلامی است، گفت: با توجه به صبغه فرهنگی انقلاب اسلامی، اکنون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه ارتش دارای چنین ماهیتی است و حرکت در مسیر ولایت نشان دهنده این مسأله است.

حجت الاسلام آل‌هاشم، عمده‌ترین هدف دشمن را ناتوی فرهنگی اعلام کرد و افزود: با توجه به این‌که دشمن می‌خواهد از راه جنگ نرم و شبیخون فرهنگی به نظام ضربه بزند، ارتش همگام با سایر نیروها برای مقابله با این تهاجم همه جانبه پیشگام است.

وی، رسالت سازمان عقیدتی و سیاسی را در این برهه خاص از کشور بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: بعد از فتنه سال گذشته، رسالت عقیدتی و سیاسی در آگاه‌سازی و بصیرت کارکنان میمن ارتش بیشتر از قبل شده و در این راستا اقدامات خوبی انجام گرفته است.

رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش در ادامه به حمایت مسؤولان نظام از این نهاد مکتبی اشاره کرد و افزود: یکی از برکات سازمان عقیدتی و سیاسی، متحد و همدل کردن نیروهای علاقه‌مند به نظام است به گونه‌ای که امروز شاهد اعتماد همه جانبه مردم به ارتش هستیم و این جایگاه در سایه تلاش‌های نیروهای مومن و اطاعت محض از فرامین مقام معظم رهبری حاصل شده است./935/د102/س
ارسال نظرات