۲۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۸۷۸۶۶
آیت الله قبلان:

ایران جبهه مقدم رویارویی با پروژه های استکباری است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله قبلان با خوشامدگویی به احمدی نژاد در وطن دومش لبنان، دستاوردهای بزرگ علمی جمهوری اسلامی ایران با حمایت رهبر معظم انقلاب را تبریک گفت و با اشاره به نقش برجسته ایران در تحکیم وحدت اسلامی، خواستار افزایش فعالیت این کشور در برقراری گفت و گوی تمدن ها شد.
آيت الله قبلان رئيس مجلس اعلاي شيعيان لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان، رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، روز گذشته به همراهی شیخ احمد قبلان، مفتی برجسته شیعه در لبنان با محمود احمدی نژاد رییس جمهور کشورمان دیدار کرد و دو طرف به گفت و گو پیرامون مسایل اسلامی و راهکارهای تقویت روابط دوگانه ایران ـ لبنان نشستند.

آیت الله قبلان با خوشامدگویی به احمدی نژاد در وطن دومش لبنان که همواره مورد عنایت دولت و ملت ایران بوده است، افزود: لبنان هرگز موضع گیری های شایسته و مشارکت های بزرگ جمهوری اسلامی ایران را در بهبود جراحت های این کشور و حمایت از مسایلش را فراموش نخواهد کرد.

وی با تبریک دستاوردهای بزرگ علمی جمهوری اسلامی ایران با حمایت رهبر معظم انقلاب، گفت: ایران امروزه جبهه مقدم مبارزه و رویارویی با پروژه استکباری است که خواستار ناتوان سازی امت اسلام و استعمار کشورهای اسلامی و غارت ثروت ها و نابودسازی هویت اسلامی آنها هستند.

رییس مجلس اعلای اسلامی لبنان با تاکید بر نقش برجسته ایران در تقویت وحدت اسلامی و تقریب مذاهب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران را به برجسته تر ساختن نقش خود در برقراری گفت و گوی ادیان فراخواند./981
ارسال نظرات