۲۴ مهر ۱۳۸۹ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۸۷۸۹۵
عضو هیات علمی دانشکده علوم حدیث:

رهبر معظم انقلاب از پیشگامان تحول در حوزه های علمیه هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو هیات علمی دانشکده علوم حدیث، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم، طلاب و روحانیان حوزه های علمیه را عاشق و تابع محض ولی فقیه خواند و مراسم استقبال از رهبری را میدانی برای نمایش ابراز ارادت حوزویان به مقام عظمای ولایت توصیف کرد.
آيت الله خامنه اي


حجت‌الاسلام محمدتقی سبحانی نیا عضو هیات علمی دانشکده علوم حدیث، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، سفر مقام معظم رهبری به استان قم را سفری مهم و پرخیر و برکت توصیف و تصریح کرد: نفس تشریف فرمایی مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم مایه خیر و برکت است.

وی با بیان اینکه برکات و دستاوردهای سفر رهبر عزیز انقلاب اسلامی به شهر قم، نصیب حوزه های علمیه و جهان اسلام و تشیع خواهد شد گفت: حضور مقام معظم رهبری در شهر مقدس قم و ارتباط ایشان با مراجع، علما و حوزویان می تواند برکات بسیاری را به همراه داشته باشد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم حدیث با بیان اینکه حوزه های علمیه نیازمند تحول هستند ابراز داشت: استفاده از روش های نوین برای دستیابی به نوآوری در رسیدن به اهداف امری ضروری است و حوزه باید در این راستا پیشگام باشد.

این استاد دانشگاه با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه های علمیه، از برخی تنگ نظری ها در این خصوص انتقاد و تصریح کرد: متاسفانه برخی ها در برابر پیشرفت های حوزه مقاومت نشان می دهند.

وی بیان داشت: این موضوع در حالی است که استفاده از شیوه های نوین حوزه را زودتر و سریعتر به اهدافش می رساند و می توان در کمترین زمان ممکن کارایی و بازدهی ها را دوچندان کرد.

حجت الاسلام سبحانی نیا، رهبر معظم انقلاب اسلامی را از پیشگامان تحول در حوزه های علمیه خواند و بیان داشت: بسیاری از تحولات و اقدامات مثبتی که در حوزه های علمیه مشاهده می شود مرهون تدبیر مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام سبحانی نیا اقدامات و فعالیت های نهادهای حوزوی در پاسخگویی به مطالبات مقام معظم رهبری را رضایت بخش ندانست و گفت: هرچند اقدامات و حرکت هایی در راستای عمل به مطالبات رهبری انجام شده است، اما به نظر می رسد این فعالیت ها رضایت بخش نبوده است.

عضو هیات علمی دانشکده علوم حدیث در ادامه با بیان اینکه طلاب و حوزویان شیفته و عاشق مقام معظم رهبری هستند تاکید کرد: طلاب و روحانیان حوزه های علمیه تابع و فدایی ولی فقیه و مقام معظم رهبری هستند و این موضوع را در مراسم استقبال از رهبری و دیدارهای ایشان در قم نشان خواهند داد. /924/ت302/ع

ارسال نظرات