۲۴ مهر ۱۳۸۹ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۸۷۸۹۹
معاون آموزش حوزه علمیه خراسان:

جریان نفاق با حضور رهبر انقلاب در قم ضربه سنگینی خواهد دید

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خراسان، سفر مقام معظم رهبری را به شهر مقدس قم سفری مهم و با برکت برای حوزه‌های علمیه خواند و بیان داشت: حوزه‌های علمیه و حوزویان باید از حضور با برکت ایشان در قم حداکثر استفاده را ببرند و از این فرصت برای رشد و بالندگی بیشتر حوزه استفاده کنند.
حجت الاسلام نصرالله پژمان فر، معاون آموزش و پژوهش حوزه علميه خراسان قم آماده استقبال از مقام معظم رهبري
حجت‌الاسلام نصرالله پژمان فر معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خراسان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در سالروز میلاد امام رضا(ع) به استان قم اظهار داشت: سفر مقام معظم رهبری به استان قم فرصتی طلایی برای حوزه های علمیه است.

وی با بیان اینکه سفر مقام معظم رهبری به قم منشا خیرات، برکات و دستاوردهای فراوان برای حوزه های علمیه خواهد بود ابراز داشت: حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در شهر قم فرصت بسیار مناسبی است که بتوانیم برنامه های خود را بازبینی کنیم و توجه کافی به عملکردها داشته باشیم.

حجت الاسلام پژمان فر تصریح کرد: حضور رهبر عزیز انقلاب اسلامی در این شهر مذهبی فرصتی مغتنم است تا مسائل و گزارش های لازم تقدیم ایشان شود و رهبر انقلاب نیز رهنمودهای لازم را به حوزویان ارائه کنند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری پدر حوزه های علمیه هستند و رهنمودها و تدابیر ایشان در عرصه های مختلف کارگشا است تصریح کرد: ایشان حمایت جدی و لازم را از روند اصلاحات در حوزه های علمیه دارند و حوزویان باید از حضور با برکت ایشان در قم حداکثر استفاده را ببرند.

حجت الاسلام پژمان فر، با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه های علمیه و اقدامات انجام شده از سوی مراکز حوزوی جهت پاسخگویی به مطالبات ایشان ابراز داشت: اقدامات انجام شده در راستای پاسخگویی به مطالبات مقام معظم رهبری به هیچ وجه کافی نبوده و در حال حاضر تحول به یک مطالبه عمومی در حوزه تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه برای تامین مطالبات و خواسته های مقام معظم رهبری از حوزه های علمیه باید زیرساخت های لازم فراهم شود اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر ضرورت تحول در حوزه های علمیه تاکید کرده اند و جامعه نیز از حوزه انتظار دارند که به نیازهای روز و زمان پاسخ بدهد.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خراسان در خصوص فرافکنی برخی سایت های مخالف و محافل ضد انقلاب در خصوص سفر رهبری به قم و تلاش آنها برای القای اختلاف میان رهبر و مراجع و علما گفت: حوزه های علمیه تاریخ بسیار روشنی دارند، ممکن است ما در بین خودمان گفت و گوهایی داشته باشیم، اما در اصول ذره ای عقب نشینی نمی کنیم و اجازه سوء استفاده به دشمنان و بدخواهان نداده و نمی دهیم.

حجت الاسلام پژمان فر تاکید کرد: یکی از برکات و دستاوردهای مهم سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم، نشست های صمیمی است که ایشان با مراجع تقلید و علما خواهند داشت و به طور قطع این اقدام فاصله ها را از بین خواهد برد.

وی با بیان اینکه مرجعیت همواره در کنار امام و رهبری بوده است تصریح کرد: جریان نفاق می خواهد که بین نظام و حوزه فاصله باشد، از این رو می گویند حوزه ماموریت دیگری دارد و نظام اسلامی ماموریتی دیگر را عهده دار است.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خراسان تصریح کرد: حوزویان و روحانیت همواره توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند و این بار نیز با تشریف فرمایی مقام معظم رهبری شاهد ناکامی بدخواهان و دشمنان خواهیم بود و جریان نفاق و فتنه با حضور مقام معظم رهبری در قم ضربه سنگینی را دریافت خواهد کرد. /924/ ت302/ص
ارسال نظرات