۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۸۷۹۲۳

برگزاری نخستین مسابقه مقاله‌نویسی حجاب و عفاف در تبریز

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقه‌ای فرهنگی با موضوع حجاب و عفاف در تبریز خبر داد.
مقاله
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تراب محمدی افزود: به مناسبت سال همت مضاعف، کار مضاعف و در راستای پرورش و ترویج اندیشه‌های ارزشمند و والای معنوی، آثار مکتوب علاقمندان در خصوص حجاب و عفاف در مسابقه‌ای بررسی خواهند شد و به آثار برگزیده همزمان با عید سعید غدیر خم جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی گفت: این مسابقه با چهار محور موضوعی در زمینه‌های حجاب در قرآن، حجاب در گذر تاریخ، حجاب و خانواده، حج و امنیت اجتماعی برگزار می شود.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت این موضوع در آثار پژوهشی، از علاقمندان دعوت کرد، آثار خود را حداکثر در پنج صفحه تایپ شده از طریق پست سفارشی به مرکز امور فرهنگی و اجتماعی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی واقع در تبریز، خیابان بهشتی ( منصور سابق)، کوچه شیخ محمد خیابانی، پلاک 68 ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار برای شرکت در این مسابقه فرهنگی تا پایان وقت اداری روز 25 آبان ماه سالجاری تعیین شده است و برگزیدگان هر یک محورهای موضوعی در مراسمی که روز 4 آذر همزمان با عید سعید غدیرخم برگزار می‌شود، اعلام خواهند شد./935/د102/س
ارسال نظرات