۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۸۷۹۵۸
امام جمعه اردبیل:

بستر اشتغال برای جوانان تلاش جدی دولت را می‌طلبد

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری در اجتماع مردم اردبیل با اشاره به این‌که بستر اشتغال برای جوانان تلاش جدی دولت را می‌طلبد، گفت: مردم از دکتر احمدی نژاد به عنوان اولین استاندار اردبیل که در اوج محرومیت سکاندارعمران و آبادانی بوده توقع زیادی دارند.
امام جمعه اردبيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در اجتماع مردم در ورزشگاه تختی اردبیل اظهار داشت: خدمت شبانه روزی دولت نهم و دهم بایستی الگویی برای دیگر دولت ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: حضور در جمع مردم و تدبیر و اهتمام در حل مشکلات آنان شیوه بسیار ارزشمند دکتر احمدی نژاد است که باید تمام دولت ها از این سیره الگو بگیرند.

وی با اشاره به دوران استانداری دکتر احمدی نژاد در اردبیل تاکید کرد: مردم این خطه از کشور از رییس جمهور به عنوان اولین استاندار اردبیل که در اوج محرومیت سکاندار عمران و آبادانی استان بوده، توقع زیاد و انتظاری ویژه دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی در بخش دیگری از سخنان خود مهم‌ترین مشکل این استان را اشتغال دانست و اظهار داشت: مشکلات استان در زمینه اشتغال بسیار عمیق بوده و ایجاد بستر اشتغال برای جوانان تلاش جدی دولت را می‌طلبد.

وی اجرای طرح پتروشیمی اردبیل، منطقه ویژه و آزاد اردبیل، دانشگاه صنعتی و شروع عملیات استخراج نفت مغان را از جمله خواسته‌های مهم مردم این استان برشمرد و اظهار داشت: امیدواریم دکتر احمدی نژاد در زمینه راه‌آهن اردبیل به پارس‌آباد عنایت ویژه ای داشته باشد./935/پ202/س
ارسال نظرات