۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۸۷۹۷۸
آیت‌الله یزدی:

حضور مقام معظم رهبری در قم صحنه‌هایى از پیوند عمیق طلاب، فضلا و مراجع عظام تقلید با ولى امر مسلمین را به نمایش خواهد گذاشت

خبرگزاری رسا ـ‌ آیت الله یزدی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مردم باشعور و فرهیخته قم در استقبال از رهبری یک بار دیگر حماسه‏ نهم دى را تکرار خواهند کرد و همه‏ خفاشان شب‏‌پرست را در انفجار حضور خویش مبهوت خواهند کرد.
درس خارج آيت الله يزدي
به گزارش خبرگزاری رسا، در این بیانیه که به امضای آیت‌الله محمد یزدی رسیده آمده است: امت خداجو، بصیر و همیشه در صحنه ‏ قم، حوزویان، دانشگاهیان و فرهیختگان انقلابى؛ بار دیگر قم عش آل محمد صلی ‏الله‏ علیه ‏و‏آله و خطه ولایت‏مدار، به عطر دل‏انگیز حضور سلاله پاک نبوى صلی ‏الله ‏علیه ‏و‏آله معطر خواهد شد و در عیدانه‏ ولادت حضرت فاطمه‏ معصومه علیهاسلام و برادر رئوفشان حضرت على‌بن‌موسى‌الرضا علیهم‌السلام، این شهر به حضور رهبر فرزانه‏ انقلاب، مرجع عظیم الشأن جهان تشیع، حضرت آیت‌ الله العظمى خامنه‏‌اى «ادام الله ظله على رئوس المسلمین» منور خواهد شد. این روزها شور و شوق استقبال از مقتدا و مراد امت اسلامى، در میان قمى‏هاى ولایى و عاشق خمینى و خامنه‏اى وصف ناشدنى است.

در ادامه این بیانیه آمده است: شما قمى‌‏ها، توفیق میزبانى از رهبرى بصیرت آفرین، دیده بانى همیشه هوشیار، مرزبانى شجاع را یافته‌‏اید که در بیش از دو دهه رهبرى خویش، نام، یاد و خاطره آن پیر سفر کرده را در اذهان تداعى کرده و با دم مسیحایى خویش که میراث بلند امام امت است، امت امام را هادى و رهنماست و سندى بر حقانیت و توانمندى رهبرى دینى است.

در این بیانیه اضافه شده است: این بار نیز مردم با شعور و فرهیخته قم، یک بار دیگر حماسه‏ نهم دى را تکرار خواهند کرد و همه‏ خفاشان شب‏ پرست را در انفجار حضور خویش مبهوت خواهند کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حضور گرم، صمیمى و تاریخى مقام معظم رهبرى در کانون علم، دانش و معنویت، صحنه‌هایى از پیوند عمیق حوزویان اعم از طلاب، فضلا و مراجع عظام تقلید و پیوند با نشاط دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم با ولى امر مسلمین جهان را به نمایش خواهد گذاشت.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: بى تردید محضر دانش‌پرور، بصیرت آفرین و معنوى معظم ‏له، مقتضى شکرگزارى عملى مردم پرشور و نشاط قم خواهد بود. از این‌رو، دبیرخانه مجلس خبرگان رهبرى ضمن خوشامدگویى به رهبر فرزانه‏ انقلاب، از همه اقشار و صنوف انتظار دارد تا با استقبالى بى‏‌نظیر ارادت خویش را به ساحت قدس ولایت، به منصه‏ى ظهور برسانند. /د102/ف.

ارسال نظرات