۲۶ مهر ۱۳۸۹ - ۰۱:۲۳
کد خبر: ۸۷۹۹۹
حجت الاسلام دهنوی:

با استقبال پرشور مردم و حوزویان از رهبری، چشم بدخواهان نظام کور خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ یکی از محققان حوزه علمیه قم، با بیان اینکه با استقبال پرشور مردم و حوزویان از مقام معظم رهبری چشم دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی کور خواهد شد، سفر ایشان را برای حوزه های علمیه و شهر قم منشا خیر و برکت دانست.
حجت الاسلام  حسين دهنوي
حجت‌الاسلام حسین دهنوی، از اساتید و پژوهشگران حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم ، حضور ایشان در شهر فقاهت و مرجعیت را از ابعاد مختلف مهم ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه سفر مقام معظم رهبری به شهر قم دارای خیرات و برکات فراوان در جنبه های مادی و معنوی خواهد بود ابراز داشت: تشریف فرمایی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم، افزون بر برکات مادی و معنوی، خیرات و برکات بسیاری را به دنبال دارد و مردم و مسؤولان این استان باید قدر این فرصت را بدانند.

حجت الاسلام دهنوی سفر رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم را دشمن شکن توصیف کرد و گفت: جوسازی ها و فرافکنی هایی که محافل ضد انقلاب و بیگانگان در خصوص سفر مقام معظم رهبری مطرح می کنند مطالبی بی پایه و اساس است.

این استاد حوزه و دانشگاه ابراز داشت: با سفر مقام معظم رهبری به استان قم برکات فراوانی نصیب شهر مقدس قم، حوزه های علمیه و مراکز و نهادهای علمی و فرهنگی خواهد شد و با استقبال پرشور مردمی از ایشان چشم دشمنان نظام و بدخواهان نظام اسلامی کور خواهد شد.

وی تصریح کرد: طبیعت و ذات دشمنان، ضد انقلاب و بدخواهان نظام اسلامی، خصومت و دشمنی است و اگر این مسائل را از آنها مشاهده نکردیم باید تعجب کنیم، آنها به هیچ وجه خیر و مصلحت ما را نمی خواهند و مترصد فرصتی برای ضربه زدن به ما هستند و ما باید در هر شرایطی هوشیاری خود را حفظ کنیم.

حجت الاسلام دهنوی بیان داشت: حوزویان، علما، بزرگان، طلاب و روحانیان و اساتید حوزه های علمیه همگام با دیگر اقشار مردم انقلابی و ولایتمدار قم با استقبال کم نظیر از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، افزون بر اثبات ولایتمداری، مشت محکمی به دهان یاوه گویان خواهند زد.

وی ادامه داد: مراجع تقلید اعلام کرده اند که به دیدار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خواهند رفت و این امر مساله ای بسیار مهم است و نشان می دهد که فضای حاکم بر حوزه های علمیه در جهت استقبال از رهبری بسیار خوب و مثبت است.

حجت الاسلام دهنوی اظهار داشت: سفر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر محبوب و فرزانه نظام اسلامی به شهر قم خاطره ای ماندنی و بسیار خوب را برای مردم این استان و نظام مقدس اسلامی رقم خواهد زد و دستاوردها و برکات بسیار فراوانی به همراه خواهد داشت. /924/ت301/ج

ارسال نظرات