۲۶ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۸۸۰۴۷
اختصاصی رسا؛

آیت الله نوری همدانی فردا به استقبال مقام معظم رهبری می رود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم حضرت آیت الله نوری همدانی به استقبال ایشان می رود.
آيت الله حسين نوري همداني
وحید نجف زاده مسئول دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم تصریح کرد: حضرت آیت الله نوری همدانی نیز همگام با علما، طلاب، روحانیان و دیگر اقشار مردمی در مراسم استقبال از ایشان حضور می یابند.

وی با اشاره به اهمیت موقعیت زمانی استقبال پر شور از رهبر فرزانه انقلاب، این استقبال را عامل تقویت انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: استقبال پر شور از ایشان، تجلیل از شخصیتی است که امروز تجلی گاه حکومت اسلامی و در راس نظام قرار دارند و مراسم استقبال از ایشان باید با شکوه خاص و به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

نجف زاده سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم را دربردارنده دستاوردها و برکات فراوان ارزیابی کرد و گفت: شهر مقدس قم خاستگاه انقلاب اسلامی و حرم اهل بیت است و حضور رهبر فرزانه انقلاب در این شهر می تواند در ابعاد مختلف حایز اهمیت و منشا خیر و برکت باشد.

مسئول دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود و اهمیت جایگاه ولایت فقیه و نظام اسلامی، اهمیت مساله استقبال از رهبری صدچندان است و همه باید در این مراسم شرکت کنیم.

گفتنی است جمعی از علما و مراجع تقلید، در مسجد بالاسر حرم مطهر حضرت معصومه از رهبر معظم انقلاب استقبال خواهند کرد.

لازم به ذکر است دیدارهای تفصیلی مراجع تقلید و علما با رهبر معظم انقلاب در روزهای بعد صورت خواهد گرفت./924/ت301/ج
ارسال نظرات